خبرهای داغ:
مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان خبر داد:

اجرای ۲۴ پروژه استانی و ملی مدرسه سازی در شهرستان شاهرود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز در شاهرود بسیار پویا و فعال هستند گفت: هم اکنون از ۸ پروژه مدرسه سازی ۶ پروژه به همت بانوان خیّر در حال اجراست.
کد خبر: ۹۱۹۰۹۵۹
|
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان کلنگ دو پروژه خیرساز مدرسه ۹ کلاسه شهرک بهارستان و نمازخانه دبستان حمیده در شاهرود به زمین زده شد.
سید محمد موسوی مدیریت آموزش و پرورش شاهرود در این مراسم اظهار کرد: آموزش و پرورش شاهرود با استفاده از تمام ظرفیت خود و به همّت خیرین مدرسه ساز، روز‌های خوبی را سپری می‌کند.
وی افزود: امیدوارم با تکمیل پروژه مدرسه ۹ کلاسه شهرک بهارستان، وضعیت دونوبته مدارس پر جمعیت ابتدایی این شهرک پایان یابد.
موسوی از کلیه ادارات دولتی و سازمان‌ها خواست با تسهیل مقررات، به انجام هر چه سریع‌تر پروژه‌های مدارس خیرساز کمک کنند.
سعید هژبری مدیرکل نوسازی مدارس استان نیز گفت: شاهرود از شهر‌های پویا و فعال استان در اجرای پروژه‌های مدارس خیر ساز است و به زودی خبر‌های خوبی در تکمیل و اجرای این پروژه‌ها به مردم شاهرود خواهیم داد.
وی افزود:جشنواره کشوری بانوان خیر مدرسه ساز با شعار "‌بانوی ایرانی، مدرسه مهربانی "‌برگزار خواهد شد؛ و اکنون شاهد هستیم که بانوان خیّر حضور بیشتری در ساخت مدارس دارند.
هژبری خاطر نشان کرد: شرکت مرکزی بانوان خیر مدرسه ساز؛ تصمیماتی را برای تسیهل در انجام پروژه‌های خیرین خواهد گرفت.
وی ادامه داد: اکنون ۲۴ پروژه در شاهرود در حال اجراست که ۷ پروژه استانی و ۱۷ پروژه ملی می‌باشد و اعتبارات این پروژه‌ها بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان است که ۲۰ میلیارد تومان آن در سال ۹۸ اختصاص یافته است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان گفت: امسال ۲۵۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات هنرستان‌ها و مدارس در اختیار شهرستان‌های شاهرود ومیامی قرار خواهد گرفت.
وی افزود: مدرسه ۹ کلاسه شهرک بهارستان در زمینی به مساحت ۱۸۳۰ متر مربع و زیربنا ۹۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۶۰۰ میلیون تومان با مشارکت خیرین مدرسه ساز (سرکار خانم زاهدی) ساخته خواهد شد.
هژبری تصریح کرد:تمامی پروژه‌های نیمه تمام استان با اختصاص ۱۶ میلیارد تومان در سال ۹۸ تکمیل و راه اندازی خواهد شد.
گفتنی است مدرسه شهرک بهارستان با مشارکت سرکار خانم زاهدی (به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان) و نمازخانه دبستان حمیده با مشارکت مهندس نگهبان (به مبلغ ۸۰ میلیون تومان) ساخته می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها