خبرهای داغ:
در رشته سنگ زورخانه‌ای،

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود به مقام سوم کشوری دست یافت

حسین حاج قاسمی دانشجوی رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود، مقام سوم کشوری را در ورزشی باستانی رشته سنگ زورخانه ای کسب کرد.
کد خبر: ۹۱۹۱۱۷۵
|
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸
دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود به مقام سوم کشوری دست یافتبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دانشجوی رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود آقای حسین حاج قاسمی مقام سوم کشوری مسابقات ورزش باستانی را در رشته سنگ زورخانه‌ای از آن خود کرد.
در این مسابقات که در ۳ مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار گردید حاج قاسمی موفق شد در مرحله اول که در استان سمنان برگزار شد به مقام اول و در مرحله دوم (منطقه یک) که در مشهد برگزار شد به مقام اول نائل شود.
در مرحله فینال (کشوری) مسابقات که در شهر اصفهان و با رقابت ۳۲ شرکت کننده و در رشته‌های کشتی پهلوانی، سنگ زورخانه ای، چرخ تیز، میل سنگین و سنگ سنگین، کباده برگزار شد، این ورزشکار بسطامی موفق شد مقام سومی کشور را در رشته سنگ زورخانه‌ای کسب کند.
لازم به ذکر است حاج قاسمی دارای ۱۰ ساله سابقه ورزشی می‌باشد که ۵ سال آن بطور حرفه‌ای زیر نظر مربی خود حمید بابامحمدی در این رشته آموزش دیده است. البته وی علاوه برکسب مقام در رشته سنگ زورخانه‌ای در رشته کشتی پهلوانی هم صاحب مقام بوده است.
وی در پایان از هیات زورخانه‌ای شهرستان شاهرود و استان سمنان و باشگاه زورخانه‌ای امیرالمؤمنین (ع) بسطام، باشگاه کشتی شهید مطلبی و شورای اسلامی شهر بسطام و امام جمعه این شهر به سبب کمک‌های ایشان در دستیابی به این مقام تشکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها