فرمانده سپاه ناحیه قوچان:

راز ماندگاری بسیج در مردمی بودن آن است

فرمانده سپاه ناحیه قوچان مردمی بودن بسیج را راز ماندگای این نهاد مقدس عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۴۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ علی زرقانی در نشست خبری که در سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه قوچان برگزار شد، اظهار کرد: امسال در حالی هفته بسیج را پیش روداریم که ۴۰ سال از سالروز پیام تاریخی امام خمینی (ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج مردمی می‌گذرد و در این ۴۰ سال کارنامه درخشان بسیج نشان داده که این نهاد مردمی هیچ‌گاه از اهداف و آرمان‌هایی که امام خمینی (ره)  بیان کردند جدا نشده و همواره در مسیر تحقق آن گام برداشته است.
 
وی ادامه داد: راز ماندگاری بسیج در مردمی بودن آن است و در طی این ۴۰ سال بار‌ها چه در جنگ تحمیلی ۸ ساله و چه در سال‌های بعد  در حوادث مختلف این بسیج بوده که یاری‌رسان مردم بوده است.
 
وی عنوان کرد: بسیجیان در کنار نیرو‌های مسلح در راه برقراری امنیت جان فشانی می‌کنند، افزود: امروز بسیج و بسیجیان با تمام قدرت و قوا و با اراده و روحیه انقلابی در قالب‌های مختلف برای صیانت از ولایت و قرآن و نظام و انقلاب تلاش می‌کنند و در صحنه با آمادگی کامل حضور دارند.
 
فرمانده سپاه ناحیه قوچان عنوان کرد : بسیج نیروی جهادی، شهادت طلب و با اخلاص و حافظ و پاسدار انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان گفت: امروز اقشار مختلف مردم در بسیج با تکیه بر اراده الهی و اندیشه‌های رهبرکبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری با اقتدار و صلابت و استوار در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.
 
وی با اشاره به نام‌گذاری روز‌های هفته بسیج، عنوان کرد: فردا پنج شنبه روز «بسیج مقاومت ایثار و شهادت»، جمعه روز «بسیج اخلاق و معنویت»، شنبه روز «بسیج علم و فن آوری»، یک شنبه روز «بسیج سبک زندگی اسلامی ایرانی»، دوشنبه روز «بسیج فرهنگ و بصیرت»، سه شنبه روز «بسیج دفاع و امنیت»، چهارشنبه روز «بسیج اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت» نام‌گذاری شده است.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، دیدار بسیجیان و پایوران این ناحیه با امام جمعه شهرستان‌قوچان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی برگزاری حلقه‌های صالحین با محور بصیرتی و سیاسی در نماز جمعه، سخنرانی فرماندهی سپاه در قبل از خطبه امام جمعه شهرستان قوچان، را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته بسیج عنوان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها