خبرهای داغ:
هفته بسیج،

گردهمایی بزرگ بسیجیان بسطام+ تصاویر

گردهمایی بزرگ بسیجیان منطقه بسطام در گرامیداشت هفته بسیج به همت حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا در آستان مقدس امامزاده ابوالقاسم (ع) این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۲۸۶۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گردهمایی بزرگ بسیجیان منطقه بسطام در گرامیداشت هفته بسیج به همت حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا در آستان مقدس امامزاده ابوالقاسم (ع) این شهر برگزار شد.
در این مراسم که امام جمعه و بخشدار بسطام، امام جمعه شهر مجن و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و سایر فرماندهان نظامی و انتظامی و مسؤولان محلی حضور داشتند، گروه نمایشی «معرکه عاشقی» با موضوع بسیج و فرهنگ آن نمایشی اجرا کرد و در پایان از بسیجیان نمونه این حوزه با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.
این برنامه به همت حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا و دستگاه‌های اجرایی این شهر در گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد.
مهدی قزوینی، معاون سیاسی گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم شاهرود در گردهمایی بزرگ بسیجیان بسطام با گرامیداشت هفته بسیج، به تحلیل هدف شکل‌گیری بسیج توسط امام راحل اشاره کرد و افزود: زمانی که خیلی‌ها هدف از تشکیل بسیج را درک نمی‌کردند، امام راحل دستور تشکیل بسیج را صادر فرمودند.
وی بیان کرد: با جنگ تحمیلی و بعد از آن، در دوره سازندگی و ایجاد فتنه‌ها و آشوب‌ها روزبه‌روز اهمیت بسیج و فرهنگ بسیجی در جامعه روشن‌تر شد.
معاون سیاسی گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم شاهرود خاطرنشان کرد: امروز فرهنگ بسیجی سبب اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان شده و این فرهنگ توانسته است در کشور‌های منطقه ازجمله عراق، لبنان، سوریه و یمن اثرگذار باشد و سبب وحدت و یکپارچگی ملی علیه دشمنان شود.
این کارشناس ارشد مسائل سیاسی با تأکید بر لزوم حرکت صحیح بسیج در دفاع از ارزش‌ها و تبعیت از ولایت‌فقیه گفت: بسیج در آشوب‌ها و فتنه‌های ده‌های گذشته به‌خوبی نقش خود را نشان داده است و امروز به فرمود: ه رهبر انقلاب آحاد، مردم ما بسیجی هستند؛ چراکه دل در گرو ایران دارند و برای حفظ تمامیت ارضی و امنیت آن تلاش می‌کنند.
قزوینی با تحلیلی از مسائل سیاسی روز، بر لزوم توجه به بصیرت و هوشیاری بیشتر آحاد مردم و مسؤولان و وحدت و انسجام حول محور ولایت که عامل استواری نظام است، تأکید کرد.
برای مشاهده تصاویر در سایز بزرگتر روی عکس کلیک کنید
عکاس: حمید ناظمی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار