عملیات احداث کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی خیریه شهدای سامان با برآورد اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۱.۲ هکتار در شهر سامان با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکردآغاز شد.
کد خبر: ۹۱۹۵۲۶۵
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ مجید شیرانی در آیین کلنگ زنی بیمارستان فوق تخصصی اسکوپی شهدای شهر سامان اظهار داشت: شهرستان سامان یکی از شهرستان‌های توریستی و پر ظرفیت استان است دانشگاه علوم پزشکی استان در صدد بود از این موقعیت استفاده کند که امروز با نیت خیر خانواده شهید صدیقی تصمیم گرفته شد ساختمان دی‌کلینیک در این شهرستان احداث شود.
وی افزود: احداث این دی‌کلینیک برای شهرستان، استان و کشور حُسن‌های بسیاری دارد زیرا کلیه اعمال کم تهاجمی در رشته‌های مختلف طب بخصوص اعمالی که اسکوپی محسوب می‌شوند یعنی به صورت درون‌بین با تجهیزات بسیار پیشرفته انجام می‌شود در این مرکز انجام شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: احداث چنین دی‌کلینیکی با وسعت زیاد در کشور یگانه است و کم اتفاق افتاده ، این امر باعث می‌شود که هم مردم استان از این امکانات استفاده کنند و هم بواسطه امکانات شهرستان، جاذبه‌های گردشگری، تجهیزات پیشرفته و کادر مجرب پزشکی مستقر زمینه توریست‌درمانی در استان ایجاد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات