نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: خیرین با کمک به جامعه زمینه خدمت به مردم را ایجاد می‌کنند و این کمک‌ها روز به روز در حال گسترش است.
کد خبر: ۹۱۹۵۲۶۸
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام در آئین کلنگ زنی کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی شهدای سامان اظهارداشت: مسئله توریست‌درمانی در استان یکی از دغدغه‌هایی است که دنبال می‌شد و همیشه به مسئولانی که به استان ورود می‌کردند گفته می‌شد که چهارمحال و بختیاری استانی مستعد است که بایدامر درمان در آن گسترش یابد و بین‌المللی شود.

وی افزود: با توجه به رفت و آمدهای استان و گردشگری در آن با ایجاد عرصه سلامت برای مردم استان، کشور و در عرصه بین‌الملل می‌توان از زیبایی‌هایی که برای بشریت خلق شده استفاده کرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد عنوان کرد: مرکزی که امروز کلنگ‌زنی می‌شود باید به عنوان مرکز فوق تخصصی دیده شود و درمان در قسمت‌های مختلف ارائه و عمل‌های متعدد در آن صورت گیرد زیرا ارائه خدمت به مردم امیدبخش است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام باتشکر از خانواده معظم شهید صدیقی برای کار خیرخواهانه‌ آن‌ها در جهت احداث این مرکز درمانی بیان کرد: خیرین با کمک به جامعه زمینه خدمت به مردم را ایجاد می‌کنند و تاکنون خیرین در کشور ۱۶۰۰ میلیارد کمک انجام داده‌اند که این کمک‌ها روز به روز در حال گسترش است.

وی با اشاره به اینکه کمک خیرین نشان می‌دهد ذات نظام جمهوری اسلامی خیرمنشانه، دین و خدامحور است بیان کرد: زمینی با مساحت ۱.۲ هکتار که امروز برای احداث مرکز درمانی در شهرستان سامان اختصاص یافت می‌تواند عرصه سلامت را برای مردم فراهم کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات