خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

مقام معظم رهبری، نخستین شخص در دفاع از نظام است

آذربایجانی گفت: در جریانات اخیر مسئولین دولت از نظر دادن شانه خالی کردند و خود را در پشت نظرات رهبری قرار داده بودند تا حضرت آقا را سپر دفاعی خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۱۹۵۷۴۲
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری  بسیج قزوین، سردار هاشم آذربایجانی، فرمانده تیپ 82 حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین، در جمع پاسداران و سربازان این مجموعه از مقام معظم رهبری به عنوان سدی محکم در دفاع از نظام یاد کرد و گفت : ایشان از ابتدای انقلاب  تاکنون به این شکل عمل کرده اند و هم اکنون هم برانجام این مهم عزمی راسخ دارند.

سرتیپ دوم پاسدار هاشم آذربایجانی، در ادامه با بیان اینکه باید ایثار و فداکاری رهبری و تدابیر ایشان در حل مسائل را باید در نظر داشت افزود : در جریانات اخیر، قرار بر براندازی نظام بود و حضرت آقا در خط مقدم دفاع از نظام بوده و هستند و ما باید برای حفظ ولایت تا پای جان ایستادگی کنیم.

وی همچنین اظهار داشت :در جریانات اخیر مسئولین دولت از نظر دادن شانه خالی کردند و خود را در پشت نظرات رهبری قرار داده بودند تا حضرت آقا را سپر دفاعی خود قرار دهند.

فرمانده تیپ 82 حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اینکه فرق یک نیروی عادی با مسئول در نظر دادن و عمل کردن است ، گفت : در اغتشاشات اخیر مقام معظم رهبری پس از سنجیدن تمامی نکات، نظر خود را ایراد کردند.

 آذربایجانی همچنین ضمن تبریک هفته بسیج بیان کرد : امروزه در هر نقطه از کشور به مشکلی بر میخوریم بسیجی ها برای رفع آن مشکل اعلام حشور می کنند و با تمام تلاش آن را رفع می کنند و باید از تمام ظرفیت های بسیج استفاده کرد.

وی با توجه به صحبت های امام راحل مبنی بر اینکه بسیج لشگر مخلص خداست، افزود : اخلاص و یکرنگی و همیشه در صحنه بودن این قشر مخلص و متعهد انقلاب موجب شده است تا حضرت امام،در وصیت نامه خویش اینگونه دعا کنند و از خداوند متعال بخواهند که خداوندا مرا با بسیجیانم محشور بفرما که من افتخارم این است که خود یک بسیجی ام.

فرمانده تیپ 82 حضرت صاحب الامر (عج) اظهار داشت : در ماموریت هایی که قزوین در مناطق شمال غرب هم اکنون بر عهده دارد هم بسیجیان حضور دارند و با تمام نیرو همسنگر پاسداران و سربازان هستند و به برطرف سازی موانع و مشکلات پیش رو می پردازند.

وی در پایان از برگزاری چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قزوین در پنجشنبه 14 آذر ماه سال جاری خبر داد و گفت : این مراسم در مسجد امام خمینی(ره) قزوین برگزار خواهد شد که از همه مشتاقان فرهنگ ایثار و شهادت دعوت می کنیم در این یادواره حضور به هم رسانند.

 

8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها