خبرهای داغ:

برگزاری گردهمایی دانش آموزی«جوانان پای کار انقلاب» در شاهرود+ تصاویر

در گرامیداشت چهل سالگی بسیج، گردهمایی دانش آموزان «جوانان پای کار انقلاب» به همت واحد پوینده حافظ طرح شهید بهنام محمدی پایگاه شهدا حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۷۰۳۷
|
۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت چهل سالگی بسیج، گردهمایی دانش آموزان «جوانان پای کار انقلاب» به همت واحد پوینده حافظ حوزه بسیج دانش آموزی ایمان و طرح شهید بهنام محمدی پایگاه شهدا حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابی طالب (ع) در دبیرستان دوره اول حافظ شاهرود برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در سخنانی در جمع دانش آموزان با تبریک این هفته با اشاره به ۳۶ هزار شهید دانش آموز اظهار کرد: شهدای دانش آموز نشان از بصیرت و آگاهی نسل نوجوان و جوان انقلاب اسلامی از بدو تشکیل انقلاب اسلامی است و این بصیرت و آگاهی همچنان در این نسل ادامه دارد.
وی با بیان اینکه دانش آموز امروز باید در کنار میز علم و دانش مجهز به سلاح بصیرت و معنویت باشد گفت: امروز دانش آموزان باید در علم و عمل پیشگام باشند و در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی قدم بردارند.
فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، تحقق بخشیدن به آن را وظیفه دانش آموزان و نسل جوان برشمرد و افزود: تداوم انقلاب به دست نوجوانان و جوانان است و باید شما با شناخت صحیح راه در تحقق گام دوم انقلاب قدم بردارید.
در این مراسم از دانش آموزان بسیجی فعال و نمونه دبیرستان با اهدا هدیه تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها