همزمان با سالروز رحلت بانو کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) یادواره شهدای سه ماهه سوم شهرستان پارس آباد به حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهرستان پارس آباد برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۹۷۴۱۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۳

یادواره شهدای سه ماه شهرستان پارس آباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام سید احمد سعادتی امنیت و آسایش امروز کشور را در سایه ایثارگری ها و رشادتهای شهدا دانست و بر تکریم خانواده های شهدا و عمل به وصیت نامه شهیدان گرانقدر تاکید کرد.

مدیر موزه‌های شهدای استان اردبیل اظهارکرد: اولین شاخصه شهدا تکلیف و ولایت مداری بود که شهدا برای ما درس آزادگی ، ولایت مداری را با رفتار حلال و نه برای حرام نشان دادند.

این یادواره همزمان با سالروز رحلت حضرت معصومه (س) برگزا رشد که سخنران این مراسم بر لزوم حفظ دستاورد شهدا تاکید کرد و گفت : شهدای فصل سرما پاییز گراما بخش انقلاب اسلامی هستند .

سعادتی اظهار داشت: به برکت وجود کریمه اهل بیت (س) در ایران، مردانی چون شهید علایی ، شهید فلاح و سایر شهیدان دیگر در این شهر تربیت شدند واز بزرگترین افتخارات این شهرهستند که در راه خفظ آرمانهای انقلاب بر خدا توکل ،و شعله حرارت دلاور مردی شهدای شهرستان را پر فروغ تر کردند.

وی با تأکید بر ضرورت پایبندی همه افراد به مبانی انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر عنوان کرد: باید بدانیم که امتحان الهی هنوز هم پا برجا است و باید در همه عرصه های انقلاب لیاقت خود را به پروردگار عالم نشان دهیم.

حجت الاسلام سعادتی با بیان اینکه امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با استفاده از فضای مجازی قصد تخریب عقاید ما را دارند، افزود: جوانان غیور ما باید هر لحظه مراقب رفتار و اعمال این نوع شبکه ها باشند و با این مسائل مبارزه کنندکه مهمترین راهکار برای خنثی کردن توطئه‌های شوم دشمنان ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و آشنا کردن نسل جوان با آرمان‌های انقلاب و شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد سعادتی شهدا را محور مقاومت انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و بعداز آن عنوان کرد و گفت: شهدایی که در پای انقلاب اسلامی فدا شدند مایه وحدت واقتدار اسلام و نشر انقلاب در سراسر جهان شده اند.

مداحی و سینه زنی به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه (س) و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا بخشی دیگری ازاین مراسم بود.

ارسال نظرات