خبرهای داغ:

کارآمد ترین مدیریت، مدیریت اسلامی و بهترین سیاست در مدیریت، صداقت است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: کارآمد ترین مدیریت، مدیریت اسلامی و بهترین سیاست در مدیریت صداقت است.
کد خبر: ۹۱۹۷۹۴۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶
کارآمد ترین مدیریت، مدیریت اسلامی و بهترین سیاست در مدیریت، صداقت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در دیدار با شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شاهرود در سخنانی با اشاره به مطالبه گری و نقد دوطرفه اظهار کرد: در این برهه ما نیاز به شور انتخاباتی داریم چرا که هم سلامت انتخابات مهم است و هم شرکت پرشور مردم در انتخابات برای نظام دارای اهمیت است.
وی با اشاره به فعالیت قشر دانشجو در جبهه جنگ نرم (فضای مجازی و رسانه) به عنوان افسران جنگ نرم بر تاثیر گذاری دانشجویان در دانشگاه های خود تاکید کرد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با تاکید بر ورود به عرصه فضای مجازی به این موضوع تاکید کرد که ریشه مشکلات امروز فضای مجازی است چرا که سواد رسانه ای مد نظر نیست.
وی کارآمد ترین مدیریت را مدیریت اسلامی و بهترین سیاست در مدیریت را نیز صداقت بیان کرد.
فخری خاطر نشان کرد: اولویت اول فرمانداری، توجه به عرصه اقتصاد و اشتغال و سرمایه گذاری باشد، زیرا رهبر معظم انقلاب نیز این سه عرصه را در سال های اخیر مهمترین عرصه های فعالیتی خطاب کردند.
در این دیدار مهیار یونس آبادی مسئول بسیج دانشجویی شاهرود ، پیرامون جامعه هدف دانشجویی ، فعالیت های بسیج دانشجویی ، مشکلات و مطالبات سطح دانشگاه ها و خوابگاه ها به ایراد سخن پرداختند .
فرمانده حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه های صنعتی و علوم پزشکی شاهرود نیز مطالباتی را بیان کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها