جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در سفر به شهرکرد بیان کرد؛

حماسه عظیم 9 دی درتاریخ ثبت شد

همزمان با سالروز حماسه 9دی،همایش طلاب حوزه های علمیه خواهران شهرستان شهرکرد با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزارشد.
کد خبر: ۹۲۰۳۳۱۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین طیبی فر امروز 9 دی در نشست بصیرتی بررسی ابعاد فتنه 88 و 98 در پرتو بیانیه گام دوم انقلاب، با اشاره به اینکه حادثه 9 دی یک حادثه شگفت انگیز بود، گفت: مردم بصیر کشور در این روز با ارشادات مقام معظم رهبری صحنه ای ایجاد کردند که همه فتنه گران و اربابان آن ها را متحیر کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برخی ها با حاکمیت ولی فقیه در انقلاب اسلامی مشکل دارند و این منشا همه اختلافات است، افزود: در همین راستا نیز دشمنان داخلی و خارجی سعی در دست کاری حاکمیت ولی فقیه دارند.

وی اظهار کرد: اگر فتنه 88 و 98 و فتنه های پیش از این دو را مرور کنیم خواهیم دید که فتنه گران در شعارهای خود بیان می کنند که مخالف حاکمیت فقه بر کشور  هستند و می خواهند با تشویق افکار مردم ، آن ها را همراه کرده و انقلاب را براندازی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر تصریح کرد: برخی از گروه ها و احزاب ارزش های انقلاب از آغاز تا دفاع مقدس و دیگر صحنه های شاخص را بازگشت به گذشته و موجب عقب ماندگی می دانند و در همین راستا حتی نام شهدا را از کوچه ها و خیابان ها حذف کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه عناصر اصلی فتنه 88 سال ها توسط شبکه های جاسوسی در خارج از کشور آموزش دیده بودند، خاطرنشان کرد: دشمنان در این فتنه به دنبال بومی سازی براندازی انقلاب بودند و از یازده ماه پیش این فتنه را کلید زده بودند و منحصر به ایام انتخابات نبود.

وی با تاکید بر اینکه هدایتگری و بصیرت ولایت فقیه اجازه نداد دشمنان در فتنه 88 به اهداف خود برسند، ادامه داد: مردم کشور با بصیرت افزایی رهبری معظم انقلاب به میدان آمدند و حماسه عظیم 9 دی را در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت کردند.

ارسال نظرات