خبرهای داغ:
معاون راهداری استان همدان خبر داد

لکه‌گیری بیش از 262 هزار مترمربع از جاده‌های استان همدان

​معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از لکه گیری 262 هزار و 781 مترمربع در جاده های استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۶۱۳۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲

لکه‌گیری بیش از 262 هزار مترمربع از جاده‌های استان همدانحمید پرورشی خرم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به لکه‌گیری بیش از 262 هزار مترمربع از جاده‌های استان اظهار داشت: این لکه‌گیری در محورهای شریانی، اصلی و فرعی و محورهای روستایی حوزه استحفاظی این استان بوده است.

وی با بیان اینکه لکه‌گیرهای سطح جاده‌ها موجب کاهش تصادفات و افزایش ایمنی جاده‌ها می‌شود، افزود: این عملیات با هدف بهبود درز به وجود آمده در سطح آسفالت و به منظور جلوگیری از نفوذ آب به لایه‌های زیرین و زیرسازی و جلوگیری از افت کیفیت رویه آسفالت راه‌ها انجام می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان حفظ و نگهداری راه‌های ارتباطی استان به منظور بالا بردن ایمنی راه‌ها را از اولویت‌های کاری این اداره برشمرد و یادآور شد: همچنین این اداره کل درزگیری سطوح آسفالته به میزان 192 هزار مترطول، 62.5 کیلومتر ماسه آسفالت، روكش راههاي شرياني و اصلي به طول 8 کیلومتر، ریزش برداری 174 کیلومتر و 113 مورد ترانشه برداری را به منظور حفظ و نگهداری و ایمنی جاده در دستور کار خود قرار داده است .

وی اصلاح شيب شيرواني، اصلاح و احداث و پاکسازی دوربرگردان و پاركينگ و سرعتكاه و ایجاد حفاظ خاکی بازدارنده در نقاط پرتگاهی را از دیگر اقدامات انجام شده معاونت راهداری این اداره کل عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات