خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان:

حفظ و نگهداری راه‌ها در زمستان اهمیت بسزایی در ایمنی عبور و دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: حفظ و نگهداری راه‌ها در فصل زمستان اهمیت بسزایی در ایمنی عبور و مرور و رسیدگی و امدادرسانی به موقع به حادثه دیدگان در جاده‌ها دارد.
کد خبر: ۹۲۰۰۱۹۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

حفظ و نگهداری راه‌ها در فصل زمستان اهمیت بسزایی در ایمنی عبور و داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و روز راهدار، فرماندار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در این دیدار گفت: هفته حمل و نقل، رانندگان و روز راهدار یادآور خدمات مردان بی ادعایی است که در سرمای طاقت فرسا با کمال خلوص و به دنبال خدمت صادقانه به هموطنان خویش و حفظ و حراست از سرمایه های ملی کشورهستند.

مصطفی پناهنده در ادامه با اشاره به اینکه روز اول دی ماه روز راهدار نامگذاری شده و راهداری زمستانی را نیز در پیش رو داریم، افزود: حفظ و نگهداری راه‌ها در فصل زمستان اهمیت بسزایی در ایمنی عبور و مرور و رسیدگی و امدادرسانی به موقع به حادثه دیدگان در جاده‌ها دارد و همچنین موجب کاهش تلفات جانی و خسارات مالی ناشی از سوانح رانندگی می‌شود.

حسین افشاری، فرماندار همدان هم با قدردانی از تلاش صادقانه و شبانه روزی حوزه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان، اظهار داشت: باور داريم كه در اين فرصت گرانقدر همه گروه‌ها و قشرهاي كاري مرتبط با حمل و نقل و راهداری، شايسته قدرداني و تجليل هستند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات