خبرهای داغ:
رییس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان خبر داد

جابجايی بیش از 9 ميليون تن كالا در محورهای استان همدان

رییس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از جابجایی 9 میلیون و 637 هزار تن کالا از ابتدای سال تاکنون در محورهای استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۳۱۷۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

جابجايي بیش از 9 ميليون تن كالا در محورهاي استان همدانجمشید عظیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از جابجایی 9 میلیون و 637 هزار تن کالا از ابتدای سال تاکنون در محورهای استان خبر داد و اظهار داشت: این میزان جابجایی کالا در مدت مشابه سال قبل 9 میلیون و 588 هزار تن بوده است.

 وی افزود: میزان كالای جابجا شده در قالب 623 هزارو 600 سفر كامیون و صدور بارنامه انجام شده است.

رییس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان ادامه داد: عمده كالاهای جابجا شده در این مدت شامل شمش آهن، محمولات معدنی شامل انواع سیمان، کلینکر، سنگ آهن، کنسانتره سنگ آهن و فلدسپات، محمولات نفتی شامل گازوییل، بنزین معمولی و نفت سفید، محمولات کشاورزی شامل گندم، سیب زمینی، چغندرقند و انواع میوه‌جات بوده است.

وی بیشترین سهم جابجایی از كالاها را سیمان عنوان کرد و یادآور شد: عمده مقاصد بارهای جابجا شده استان های تهران، خوزستان، آذربایجان غربی و خراسان شمالی بوده است.

عظیمی تأکید کرد: با توجه به مشکلات عمده‌ای که در بحث صادرات و به ویژه در حمل محمولات معدنی وجود دارد و همچنین با توجه به سایر مشکلات اقتصادی که موجب کاهش تولید کالاهای عمده می‌شود، این اداره با شناسایی معادن و مراکز عمده کالا توانسته روند حمل کالا حفظ شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات