خبرهای داغ:
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری همدان خبر داد

کاهش ۴۳ درصدی تردد مسافر از پایانه‌های همدان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا، خوشبختانه میزان تقاضای سفر کم شده است، گفت: از ابتدای اسفند تاکنون تردد مسافر از پایانه‌های همدان نسبت به مدت مشابه ماه گذشته ۴۳ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۹۲۲۴۰۴۶
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷

کاهش ۴۳ درصدی تردد مسافر از پایانه‌های همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، صفر صادقی‌راد اظهار داشت: از ابتدای اسفند تاکنون تردد مسافر از پایانه‌های همدان نسبت به مدت مشابه ماه گذشته ۴۳ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای اسفند تاکنون ۱۳۰ هزار مسافر از طریق پایانه‌های این استان جابه‌جا شده‌اند، افزود: در مدت مشابه سال گذشته تعداد ۲۲۶ هزار مسافر به ثبت رسیده بود که در این مدت نیز تعداد سفر از طریق پایانه‌ها ۳۶ درصد کاهش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اضافه کرد: کاهش سفر‌های مردم با ناوگان حمل و نقل عمومی نشان می‌دهد که آن‌ها به توصیه‌های انجام شده، توجه کرده‌اند.​

وی ادامه داد: توصیه ما به مردم این است که حتماً شرایط را درک کنند و سفرهای غیرضرور را کنار بگذارند و از انجام هرگونه سفر با وسائل حمل‌ونقل عمومی و شخصی تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

صادقی‌راد یادآور شد: با کاهش سفر می‌توان به راحتی جلوی شیوع ویروس کرونا و گسترده‌تر شدن آن را در کشور گرفت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تاکید کرد: اگر چه با این روند، سیستم حمل‌ونقل عمومی دچار ضرر و زیان خواهد شد اما نباید از کنار این موضوع به سادگی گذشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات