در يادواره شهداء دانش آموز بیان شد؛

قدرت نرم ايران اسلامي دشمنان را زمين گير کرد

فرمانده سپاه ناحيه اردل گفت:قدرت نرم ايران اسلامي که برگرفته از فرهنگ عاشورایی ، مقاومت و شهادت است دشمنان را در تمام زمينه هاي اقتصادي،سياسي و نظامي زمين گير کرده است.
کد خبر: ۹۲۱۵۷۰۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱

 به گزارش  خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ سرهنگ دوم پاسدار سيد محمود موسوي فرمانده سپاه ناحيه اردل در يادواره شهداء دانش آموز طرح شهید بهنام محمدی با هدف گراميداشت ياد و خاطره شهيدان برگزار شد گفت: برنامه يادواره شهداءدانش آموز جهت يادآوري و معرفي رزمندگاني که از اين مدارس  با لبيک به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی در جبهه‌ها حضور يافتند و دفاع از اسلام و میهن  را در آن زمان از اصلي‌ترين وظيفه خود دانستند و در اين راه با شهامت و ايستادگي به درجه رفيع شهادت نائل شدند.

سرهنگ موسوي با بيان اينکه موفقيت و امنيت امروز کشور مرهون ومديون خون شهداست افزود:قدرت نرم ايران اسلامي که برگرفته از فرهنگ عاشورا  ، مقاومت و شهادت است دشمنان را در تمام زمينه هاي اقتصادي،سياسي و نظامي زمين گير کرده است.

وي با گراميداشت ياد و خاطره شهداء دانش آموز  افزود: شهيدان با بصيرت راه خود را انتخاب و در اين راه با الگوگيري از سيد و سالار شهيدان حضرت امام حسين (علیه السلام) به دفاع از کشور پرداختند.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل تصريح كرد: همه ما وظيفه داريم براي قدرداني از شهدا و براي حفظ انقلاب و دين اسلام ناب ، فرهنگ شهادت را در جامعه گسترش و ترويج دهيم.

ارسال نظرات