خبرهای داغ:
مردم دهاقان همگام با سراسر ایران بار دیگر با به نمایش گذاشتن همبستگی خود دشمنان نظام اسلامی را مأیوس کردند و چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.
کد خبر: ۹۲۱۶۹۷۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان ، اقشار مختلف مردم شریف دهاقان  اعم از کوچک و بزرگ، پیر و جوان، زن ومرد، بازاری و فرهنگی، ورزشکاران، هنرمندان، دانشجویان، دانش آموزان روحانیان و اصناف، همصدا فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

مردم دهاقان همگام با  سراسر ایران بار دیگر با به نمایش گذاشتن همبستگی خود دشمنان نظام اسلامی را مأیوس کردند و چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

مردم با دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده" خشم و انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل ابراز و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوانی امام جمعه دهاقان در این مراسم اظهار داشت : چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار می کنیم با چند ویژگی خاص که اکثر شما مستحضر هستید.

وی تصریح کرد: نخستین ویژگی این سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22بهمن این است که آمیخته است با خون سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی ، اسطوره مقاومتی که باید در کتب درسی در صفحاتی که اسطوره ها نام برده میشوند نام ایشان هم ثبت گردد.

رضوانی افزود : چهلمین روز شهادت ایشان رنگ و بوی دیگری به راهپیمایی امسال داده است .

وی ادامه داد : پس از سقوط هواپیمای مسافربری بعضی ها گمان می کردند حضور حماسی مردم در راهپیمایی و تشییع جنازه حاج قاسم دوباره حالت عقب گرد پیدا خواهد کرد  ولی این جمعیت امروز نشان دهنده این است که قضیه بر عکس است و مردم اعتماد دارند به نیرو های مسلح خودشان

رضوانی بیان داشت : دومین ویژگی راهپیمایی امسال این است که به تازگی برای همیشه استکبار جهانی آن چهره کثیف خود را منطقه نشان داد

وی ادامه داد : سومین ویژگی این است که مردم در حقیقت اوج قدرت دفاعی خودشان را در تمام عرصه ها به خصوص در سقوط گلوبال هاک آمریکایی که هنوز آمریکا از خواب وحشت این مساله بیرون نیامده است و همچنین موشک هایی که به عین الاسد برخورد کرد ، دیدند .

امام جمعه دهاقان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : وقتی آمریکا بزرگترین فرمانده مقاومت ضد تروریست ، یعنی سپهبد سلیمانی را به بد ترین وجه ترور می کند یعنی آمریکا در راس تروریسم است .

رضوانی افزود : امروز با همه مشکلاتی که برای ما به وجود آورده اند بدانید ملت ما قدرتمندترین ملت هاست در خاورمیانه

وی در پایان سخنان  خود بیان داشت : با توجه به نزدیک بودن به ایام انتخابات باید به معیار هایی را که رهبری به آن اشاره کرده اند توجه کنیم و انتخاب اصلح داشته باشیم .

به گزارش خبرنگار بسیج ، مراسم چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهاقان همزمان با سراسر کشور راس ساعت 10آغاز گردید و مردم پس از طی کردن مسیر بلوار انقلاب - خیابان معلم - خیابان بشارت در میدان دفاع مقدس تجمع کردند.

از برنامه های مراسم چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می توان به اجرای سرود دانش آموزی به همت بسیج دانش آموزی ، سخنرانی امام جمعه محترم ، قرائت قطعنامه راهپیمایی 22بهمن و مداحی اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها