خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان عنوان کرد

لزوم نظارت قوی بر فرایند تولید و توزیع ماسک

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: آمار تولید و توزیع ماسک به صورت شفاف مشخص شود تا با نظارت قوی بر فرایند تولید از رسیدن ماسک به دست مردم اطمینان حاصل کرد.
کد خبر: ۹۲۲۲۷۱۳
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴

لزوم نظارت قوی بر فرایند تولید و توزیع ماسکبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی آزادبخت در نشست اعضای شورای اطلاع رسانی کرونا بیان کرد: باید به دقت و با حساسیت چرخه تولید و توزیع اقلام بهداشتی را در این استان رصد و تخلفات احتمالی را به صورت شفاف اطلاع‌رسانی کرد.

 وی افزود: آمار تولید و توزیع ماسک به صورت شفاف مشخص شود تا با نظارت قوی بر فرایند تولید از رسیدن ماسک به دست مردم اطمینان حاصل کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اضافه کرد: باید یک عملیات روانی در زمینه برخورد با محتکران کالاهای سلامت محور ایجاد شود تا افراد متخلف و سودجو احساس امنیت نکنند.

وی افزود: دو داورخانه که اقدام به عرضه ماسک و دیگر اقلام با قیمتی بیش از نرخ مصوب کرده بودند در ملایر شناسایی و با آنها برخورد شد.

آزادبخت اظهار داشت: وضعیت همدان در زمینه کنترل ویروس کرونا خوب و رو به بهبود است و وضعیت مناسبی نسبت به استان‌های مجاور داریم.

وی اضافه کرد: اصحاب رسانه با تولید محتوای مناسب، ارائه مطالب آموزشی و تزریق امید به جامعه می توانند کمک حال بخش سلامت استان باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان بیان کرد: اتخاذ تدابیر کارشناسی شده در زمان مناسب از افزایش سرایت ویروس کرونا در استان جلوگیری کرد.

وی اضافه کرد: از ماه‌ها قبل و با وجود ثبت نشدن هیچگونه علائم مثبت ناشی از ویروس کرونا در همدان، اقدامات پیشگیرانه آغاز شد و حتی سومین استانی بودیم که نسبت به تعطیلی مدارس اقدام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات