خبرهای داغ:

بازدید فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از کارگاه تولید ماسک کانون جوانان بسیج+ تصاویر

فرمانده سپاه ناحیه و جانشین قرارگاه فرماندهی مبارزه با کرونای شهرستان شاهرود از کارگاه تولید ماسک کانون جوانان بسیج این شهر بازدید کرد.
کد خبر: ۹۲۲۵۵۶۳
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرمانده سپاه ناحیه و جانشین ستاد فرماندهی مبارزه با کرونای شهرستان شاهرود از کارگاه تولیدی ماسک کانون جوانان بسیج این شهرستان بازدید کرد.
در این بازدید محمد نعیم آبادی مسئول کارگاه و فرمانده پایگاه قدس حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت با ارائه گزارشی از روند کاری این کارگاه اظهار کرد: این کارگاه با حضور جهادگران بسیجی خواهر در حال فعالیت است و با توجه به اینکه خودجوش این خواهران در این مرکز حاضر و حتی چرخ خیاطی خود را به میدان آورده اند روزانه حدود ۲ هزار تولید دارند.
وی با بیان اینکه این کارگاه در شرایط بهداشتی و با تایید بهدای سپاه و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در حال فعالیت است افزود: این کارگاه در دوشیفت به تولید ماسک با حضور بیش از ۲۰ خواهر اقدام کرده و تا زمانی که نیاز به ماسک باشد این کارکگاه به تولید خود ادامه خواهد داد.
نعیم آبادی اظهار کرد: ما توان تولید ۱۰۰ هزار ماسک را داریم و مواد اولیه آن خریداری شده است.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم نیز با تقدیر از اقدامات انجام شده بر حمایت و پشتیبانی از این کارگاه تاکید کرد.
لازم به ذکر است در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در شهرستان مردم بصورت خودجوش در حال تولید ماسک و دستکش هستند و این اقدامات همچنان ادامه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار