خبرهای داغ:
‍ مدیر امور نواحی برق ملایر خبر داد

بهره‌برداری از احداث شبکه برق از پست فوق توزیع عبدالرحیم تا اوچ تپه

مدیر امور نواحی برق ملایر از بهره‌برداری و برقدار شدن پروژه احداث شبکه برق از پست فوق توزیع عبدالرحیم تا اوچ تپه شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۵۹۱۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷

بهره‌برداری از پروژه احداث شبکه برق از پست فوق توزیع عبدالرحیم تا اوچ تپهبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، رضا کریم‌پور اظهار داشت: در راستای تامین برق پایدار و مطمئن مشترکین منطقه اسلام‌شهر آق‌گل از توابع بخش جوکار، با تلاش شبانه‌روزی اکیپ‌ها و پیمانکاران مدیریت برق ملایر توانستیم از پست فوق توزیع برق عبدالرحیم تا شبکه برق اوچ تپه به طول 6 کیلومتر، شبکه برق را گسترش و توسعه دهیم.

وی افزود: با افزودن این فیدر 20 کیلوولت به 10 فیدر بخش جوکار، ظرفیت‌سازی مناسبی در راستای تامین برق متقاضیان جدید و رفع ضعف ولتاژ مشترکین صورت گرفته است.

مدیر امور نواحی برق ملایر با اشاره با شعار سال با عنوان «جهش تولید» گفت: در راستای بیانات مقام معظم رهبری و محتوای شعار و هدف سال جدید که توسط معظم له ارتقای وضعیت تولید انتخاب شده است، تلاش کردیم با این کار گامی هرچند کوچک برداریم.

وی با بیان اینکه هدف امسال ما توسعه شبکه برق به ویژه در بخش صنعت و خدمت‌رسانی مطلوب به تولیدگران است، گفت: امید است با این اقدام بتوانیم به توسعه شهرستان ملایر کمک شایانی کنیم.

کریم‌پور گفت: اعتبار اختصاص داده شده برای این طرح 10 میلیارد ریال است که با وجود شرایط سخت فعلی، توانستیم تمامی این اعتبار را محقق و هزینه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار