خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر:

کارگران بازوان حركت جامعه به سوی رشد، تعالی و شكوفايی است

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: کارگران بازوان حركت جامعه به سوی رشد، تعالی و شكوفایی است و بی‌شك بخش عظیمی از پیشرفت‌های حاصل شده در مسیر اقتصادی کشور به برکت ایثار و مجاهدت این قشر جامعه است.
کد خبر: ۹۲۳۷۲۳۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱

کارگران بازوان حركت جامعه به سوی رشد، تعالی و شكوفايی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، قدرت اله ولدی فرماندار ویژه شهرستان ملایر طی پیامی روز جهانی کار و کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه کار و تولید تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

استقلال یک کشور، وابسته به کار است، مهمترین مسئولیت کارگران، با کیفیت و با استحکام انجام دادن کار است. " مقام معظم رهبری"

کارگران بازوان حركت جامعه به سوی رشد، تعالی و شكوفایی است و بی‌شك بخش عظیمی از پیشرفت‌های حاصل شده در مسیر اقتصادی کشور به برکت ایثار و مجاهدت این قشر جامعه می‌باشد.

امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایران عزیز ما، نیازمند همت والا، اراده قوی، تلاش بی وقفه و خدمت دلسوزانه همه اقشار جامعه به خصوص قشر کارگر دارد. تا در مقابل همه حربه‌ها و تهدیدات استکبار جهانی سر بر افرازد و از عزت و عظمت خود و حریم مملکت جانانه دفاع نماید.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات تلاش گران عرصه جهاد اقتصادی کشور، فرا رسیدن روز جهانی کارگر را به جامعه کارگری و زحمتکش شهرستان ملایر که با تلاش شبانه‌روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه جانبه شهرستان را فراهم می‌نمایند تبریک گفته، امید آنکه در سال «جهش تولید» و در راستای سیاست‌ها و فضای سازنده ایجاد شده با تلاش کارگران شریف، این سربازان عرصه کار و تلاش، گام‌های بزرگ دیگری در راه توسعه، رونق، پیشرفت و کسب دستاوردهای عظیم اقتصادی برای ملت بزرگ ایران اسلامی برداشته شود.

قدرت اله ولدی
فرماندار ویژه شهرستان ملایر

انتهای پیام/

ارسال نظرات