مرحله دوم رزمایش مواسات، هم­دلی و کمک مؤمنانه

توزیع 11 هزار بسته معیشتی توسط سپاه استان بوشهر

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر در نشست خبری به مناسبت سال روز تشکیل بسیج سازندگی از توزیع 11 هزار بسته معیشتی ویژه خانوارهای نیازمند و آسیب دیده از کرونا در مرحله دوم رزمایش هم ­دلی و کمک مؤمنانه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۸۷۶۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ ذوالفقار عباسی فر اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر از 10 اسفند سال گذشته هم ­زمان باشیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تا 4 اردیبهشت سال جاری تعداد 65 هزار بسته معیشتی را با استفاده از ظرفیت پایگاه ­های مقاومت، خیرین و معتمدین جمع ­آوری و بین خانوارهای آسیب دیده از ویروس کرونا، کسانی که شغل روزمره خود را به خاطر شیوع ویروس کرونا از دست داده بودند و خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی توزیع کرد.

وی افزود: بعد از 4 اردیبهشت با انتشار سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی و دعوت همه مردم برای شرکت در رزمایش مواسات، هم­دلی و کمک مؤمنانه قرار شد در سه مرحله این رزمایش در استان بوشهر برگزار شود که مرحله اوّل این رزمایش که در ابتدای ماه مبارک رمضان برگزار شد 16 هزار بسته معیشتی با بهره­گیری از ظرفیت پایگاه­های مقاومت و معاونت آماد سپاه در میان خانوارهای آسیب دیده از ویروس کرونا و نیازمندان توزیع شد.

این مقام مسئول یادآور شد: در مرحله اوّل رزمایش کمک مؤمنانه 40 هزار بسته معیشتی در استان بوشهر توزیع شد که 16 هزار بسته توسط سپاه تهیه شده و بقیه بسته­ها از سایر نهادها مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره اوقاف و بهزیستی تهیه شده بود.

این مقام مسئول در ادامه از برگزاری مرحله دوم این رزمایش معنوی خبر داد و تصریح کرد: مرحله دوم رزمایش مواسات، هم­دلی و کمک مؤمنانه روز شنبه 20 اردیبهشت هم زمان با نیمه ماه مبارک رمضان از ساعت 15 تا 17 در جایگاه نماز جمعه بوشهر به صورت متمرکز برگزار می­شود.

مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر اضافه کرد: در مرحله دوم این رزمایش نیز 40 هزار بسته معیشتی در استان توزیع می­شود که 11 هزار بسته توسط سپاه و بقیه توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، آستان قدس رضوی و سایر نهادها تهیه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار