فرمانده سپاه دیر

معلمان نقش مهمی در تربیت جامعه دارند

سرهنگ ایرج سلیمانی فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) شهرستان دیر گفت:‌ تربیت آیندگان هر جامعه بر عهده آموزش و پرورش است و به همین خاطر این نهاد وظیفه سنگینی بر عهده دارد.
کد خبر: ۹۲۳۹۰۰۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) به همراه مسئول بسیج دانش آموزی شهید فهمیده به مناسبت روز معلم با رئیس و کارکنان اداره های آموزش پرورش شهر دیر و بردخون دیدار کردند.

سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله علامه مرتضی مطهری (رضوان الله تعالی علیه) و تبریک روز معلم، اظهار داشت: فرهنگ ما باید به سمت و سویی حرکت و تعالی پیدا کند که قدرشناسی و تکریم از معلم را همه آحاد جامعه انجام دهند.

سلیمانی با اشاره به نقش معلمان در توسعه فرهنگی و اجتماعی ، تاکید کرد: وقتی معلمان نقش تعلیم و تربیتی خود را به خوبی ایفا کرده و دانش آموزانی دین دار و قانون مدار تربیت کنند، رفتارهای اخلاق مدارانه و نوع دوستی و پایبندی به حقوق انسانی و مقررات در بین دانش آموزان بیشتر خواهد شد.

وی گفت :جامعه معلمان نقش بسیار مؤثری در حفظ ارزش های اسلامی و انسانی دارد.

فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) افزود: اهمیت هر کارى را باید با نقش و ارزش آن سنجید و اهمیت کار تعلیم و تربیت و معلمى به اندازه‌اى است که ساختن و هدایت یک فرد مساوى زنده کردن همه افراد جامعه است.

سلیمانی در پایان با تبریک روز معلم خدمت معلمان، اساتید و مدیران شهرستان دیر گفت: روز معلم فرصتی هست تا قدر زحمات معلمان و اساتید را دانست و قدردان زحمات آن ها باشیم.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار