فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن:

رزمایش کمک مومنانه در گسترش سفره همدلی ادامه دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن گفت: رزمایش کمک مومنانه در گسترش سفره همدلی با حضور جهادی بسیجیان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۳۹۲۶۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی امشب در رزمایش کمک مومنانه که به همت سپاه پاسداران ناحیه بردسکن برگزار شد، با بیان اینکه پس از فرمان مقام معظم رهبری در برپایی رزمایش کمک مومنانه برای دستگیری از مستمندان و افراد آسیب‌دیده از بیماری کرونا، نواحی مقاومت بسیج و خیران دست به کار شدند، اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه در گسترش سفره همدلی با حضور جهادی بسیجیان ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن ادامه داد: نمایش همدلی، عشق الهی در دل مردم ایجاد کرد و مردم عاشقانه کمک و خدمت می‌کنند.

وی افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده با حفظ شأن، جایگاه، عزت و آبروی نیازمندان بین آن‌ها توزیع می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز مرحله دیگری هم توزیع داریم.

جنیدی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بردسکن به ۱۵ قسمت تقسیم شده است، ادامه داد: تمام سعی بر این است که در عید سعید فطر آخرین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی را داشته باشیم و از طرفی تا زمانی که ویروس کرونا در شهر باشد، کمک مومنانه ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن با اشاره به شناسایی افراد زیرپوشش و غیر زیرپوشش، ادامه داد: بانک اطلاعاتی جامعی با همکاری کمیته امداد و بهزیستی تنظیم و براساس این بانک اطلاعاتی، بسته‌های معیشتی توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بین تمامی افراد نیازمند به دور از موازی کاری حداقل یک بسته مواد غذایی توزیع می‌شود، گفت: در سطح حوزه‌ها نیز این رزمایش مواسات را تا پایین‌ترین رده سازمانی داشته‌ایم، همچنین، با عنوان مجمع خیرین محله محور کمک‌ها توسط امام جماعت روستا و فرمانده پایگاه به افراد نیازمند توزیع می‌شود.

جنیدی با بیان اینکه ایجاد کمک مومنانه در را در شهر‌های انابد، شهرآباد و تک تک روستا‌ها و دهستان‌ها با همکاری خیران محل ستودنی است، اظهار کرد: مراحل بعدی این رزمایش تا پایان ماه رمضان ادامه دارد که پیش‌بینی می‌شود بالغ بر ۲ تا ۳ هزار نیازمند دیگر در بردسکن با کمک نهاد‌های حمایتی از کمک مومنانه برخوردار شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بردسکن به مشارکت حداکثری خیران و مردم شهیدپرور بردسکن در رزمایش مواسات و کمک همدلی اشاره و بیان کرد: پایگاه‌های بسیج در این شهرستان با توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی و طبخ و توزیع غذا میان نیازمندان حضور بسیار مؤثری در رزمایش کمک مومنانه داشته و تا پایان ریشه‌کنی ویروس کرونا در کنار مردم حضور دارند.

وی با اشاره به توزیع یک هزار بسته کمک حمایتی و معیشتی، متذکر شد: مرحله دوم از اجرای این طرح و کمک مومنانه همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) صورت می‌گیرد که در این مرحله هم یک هزار بسته مواد غذایی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با مشارکت آحاد مردم در بردسکن توزیع می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار