مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه خبر داد؛

اجرای سومین جلسه هدایت سیاسی کارکنان و سربازان ناحیه در سال ۹۹

 مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه از اجرای سومین جلسه هدایت سیاسی کارکنان و سربازان سپاه ناحیه تربت حیدریه بصورت حضوری در نمازخانه شهید برونسی (ره) ستاد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۹۲۶۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۱
سرهنگ دوم پاسدار رمضانعلی مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ اظهار داشت: سومین جلسه هدایت سیاسی کارکنان و سربازان این ناحیه بصورت حضوری با موضع کرونا ویروس و اثرات اقتصادی و منطقه‌ای این موضوع و تاثیر آن بر نگرش جهانی و منطقه‌ای به کشور عزیمان ایران برگزار گردید.
 
وی بیان داشت: در این جلسه فایل صوتی ضبط شده توسط معاونت سیاسی سپاه امام رضا (ع) با موضوع اشاره شده، که سخنران آن حجت الاسلام خداشاهی بود در بین کارکنان و سربازان ناحیه پخش گردید و سپس آزمون و نظرسنجی از جلسه گرفته شد.
 
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه تربت حیدریه در پایان عنوان داشت: سلسله مباحث و موضوعات سیاسی روز و تبیین شعار سال از ابتدای سال جاری در قالب سه جلسه هدایت سیاسی بصیرتی بصورت حضوری در بین کارکنان و سربازان این ناحیه و اعضاء گردان ۱۳ امام حسین (ع) در این ناحیه برگزار گردیده و بحمدالله در افزایش بصیرت سیاسی کارکنان تاثیر بسزایی داشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها