به همت سپاه ناحیه مالک اشتر صورت گرفت؛

توزیع بیش از ۱۰۰ بسته غذایی بین بسیجیان آسیب دیده بیماری کرونا و طلاب نیازمند پاکستانی

در راستای کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان و به همت رابط نمایندگی، ولی فقیه و بسیجیان حوزه حریم رضوی ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر مشهد، بیش از ۱۰۰ بسته غذایی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال تهیه شده و بین بسیجیان آسیب دیده بیماری کرونا و طلاب نیازمند پاکستانی توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۳۹۲۷۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۹
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن حضور در این مراسم با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و برخی مشکلات اقتصادی با هدف رفع مشکلات معیشتی بسیجیان آسیب دیده بیماری کرونا و طلاب نیازمند پاکستانی، بیش از ۱۰۰ بسته غذایی که توسط حوزه حریم رضوی تهیه شده بود توزیع شد.

حجت السلام نوروزی افزود: این بسته‌ها شامل: برنج، ماکارونی، روغن، رب، قند و شکر و چای، پنیر و خرما سویا، حبوبات، اقلام بهداشتی و.. است که در شرایط فعلی و با توجه به اثراتی که شیوع کرونا بر وضعیت معیشتی خانواده‌ها داشته است، می‌تواند کمک کننده باشد.

وی همچنین با تاکید بر ادامه رزمایش همدلی و کمک مومنانه در طول ماه رمضان، از توزیع بسته‌های معیشتی در ایام ماه مبارک رمضان بین نیازمندان خبر داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار