خبرهای داغ:

قرآن راهنما و هدایتگر انسان در عرصه‌های مختلف زندگی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در دیدار با استاد نهج البلاغه انجمن قرآن و عترت گفت: قرآن راهنما و هدایتگر انسان در عرصه‌های مختلف زندگی است.
کد خبر: ۹۲۴۱۲۴۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
قرآن راهنما و هدایتگر انسان در عرصه‌های مختلف زندگیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان، در دیدار اعضای انجمن قرآن و عترت و مدیر مجتمع فرهنگی هنری مهر با حجت السلام و المسلمین محمدتقی محمدی استاد نهج البلاغه و عضو انجمن ضمن تبریک ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و تشکر از فعالیت و زحمات این انجمن در زمینه‌های فرهنگی و قرآنی و با اشاره به اینکه قرآن راهنما و هدایتگر ما انسان‌ها در عرصه‌های مختلف زندگی است، افزود: این دیدار به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و روز استاد و دیدار با اعضای انجمن و تقدیر از زحمات آن‌ها در زمینه فعالیت‌های قرآنی می‌باشد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود به نقش معلمان قرآنی اشاره کرده وگفت: دعوت الهی و تربیت معنوی از دیدگاه اسلام مهمترین رسالت یک معلم و مربی است.
مهدیان با اشاره به مسئولیت خطیر برای مربیان دینی در نظر گرفته شده، تصریح کرد: حال که معلم و مربی چنین وظایف سنگینی بر عهده دارند لازم است تابا مطالعه دقیق درجهت افزایش معلومات دینی دانش آموختگان خود تلاش کنند تا بتواند همانند انبیا به تربیت صحیح اسلامی بپردازد.
وی در ادامه به برنامه‌های برگزاری این ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: در ماه مبارک امسال بیش از ۳۱ برنامه فرهنگی قرآنی در سطح شهرستان شاهرود در فضای مجازی برگزار خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود ضمن قدردانی از همکاری و تلاش انجمن‌های فرهنگی و هنری در برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان توفیق و موفقیت همه آن‌ها را از خداوند منان خواستار شد.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی محمدیان ضمن قدردانی از حضور اعضا و رئیس اداره، توجه به مفاهیم قرآنی را اولویت برگزاری برنامه‌های قرآنی این انجمن برشمرد.
وی افزود: استقبال بسیار خوب از برنامه‌های قرآنی انجمن باعث میشود در حوزه قرآنی این اداره فعالیت‌های بیشتری انجام شود.
در ادامه، سید مسعودآقایان، رئیس انجمن قرآن و عترت اداره شهرستان شاهرود به گزیده‌ای از برنامه‌های این انجمن پرداخت و افزود: امسال با توجه به شیوع کرونا برنامه‌های قرآنی انجمن در فضای مجازی برگزار می‌شود.
آقایان افزود: محافل قرآنی، تفسیر موضوعی قرآن و نهج البلاغه، معرفی چهره‌های قرآنی ومسابقات قرآنی از جمله برنامه‌های این انجمن در ماه مبارک رمضان می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار