فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

نقش فرمانداران در برگزاری کنگره یکهزار شهید ترشیز بزرگ باید پررنگ باشد

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن تاکید کرد:نقش فرمانداران و به تبع آن مدیران کمیته‌ها که روسای ادارات هستند باید در برگزاری کنگره یکهزار شهید ترشیز بزرگ پررنگ باشد.
کد خبر: ۹۲۴۳۸۳۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی در جلسه مشترک کنگره ملی یکهزار شهید ترشیز بزرگ که با حضور فرمانداران و فرماندهان سپاه ناحیه شهرستان‌های بردسکن، کاشمر، خلیل اباد و کوهسرخ و نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: اگر همه مسئولین وظایف خود را در چارچوب کمیته‌ها به خوبی انجام ندهند شک نکنید اهداف شهدا ابتر خواهد ماند.
 
وی افزود: امروز در دومین سال ورود به گام دوم انقلاب بیش از هر زمانی نیاز به مشّ و تفکر ناب جهادی شهدا داریم که باعث شد در دوران دفاع مقدس در مقابل دنیا بایستیم و پیروز شویم.
 
وی با بیان اینکه اثرات فاخر و هنرمندانه دفاع مقدس به بهترین وجه باید بیان شود، افزود: برگزاری کنگره‌ها و اجلاسیه‌ها در مایوس کردن دشمنان نقش به سزایی دارد و برگزاری اینگونه کنگره‌ها می‌تواند اتحاد بین مسلمین را چندین برابر کند و رشادت‌های رزمندگان اسلام را استماع نسل جوان برساند.
 
فرمانده سپاه بردسکن افزود: برگزاری کنگره یکهزار شهید در ۴ شهرستان سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه و شهرستان‌های ترشیز برگزار خواهد شد لذا می‌طلبد سه شهرستان بردسکن، خلیل‌آباد و کاشمر جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این کنگره هماهنگی‌های لازم را با هم داشته باشند.
 
اضافه میشود؛ کنگره یکهزار شهید شهرستان‌های ترشیز در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار