خبرهای داغ:

تحقق کاهش معضلات اجتماعی با توجه ویژه به اشتغال در جامعه

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: اگر بخواهیم معضلات اجتماعی را کاهش دهیم باید توجه ویژه ای به موضوع اشتغال در شهرستان داشته باشیم.
کد خبر: ۹۲۴۴۹۸۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان شاهرود در محل سالن جلسات ولایت فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه باید با کار، تلاش و پیگیری فرصت‌های شغلی جدید ایجاد واز اشتغال موجود نیز صیانت کرد، افزود:ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی، دامپروری و گردشگری، کم نظیر است.
وی با بیان اینکه همه مسئولان شهرستان باید تلاش کنند تا از این ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها برای ایجاد اشتغال استفاده نمایند، تصریح کرد: اگر بخواهیم معضلات اجتماعی را کاهش دهیم باید توجه ویژه‌ای به موضوع اشتغال در شهرستان داشته باشیم.
معاون استاندار سمنان ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان مسئولان باید در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری بیش از پیش برنامه ریزی و تلاش مضاعفی داشته باشند.
فرماندار شاهرود از مدیران شهرستان خواست تا در جلسات کارگروه مهم و اولویت دار اشتغال، شخصاشرکت کنند و از اعزام نماینده خودداری کنند.
وی همچنین تاکید کرد: هر مدیری که ۲ جلسه در این کار گروه غیبت غیر موجه داشته باشد از این کار گروه اخراج شده و ما ایشان را مدیر متعهد و وظیفه شناس این شهرستان نمیدانم؛ وقتی که دغدغه مقام معظم رهبری، دولت و مردم موضوع اشتغال، تولید و رونق اقتصادی است، یک مدیران هم باید توجه ویژه به این مسئله داشته، و پیگیری امور مربوط به اشتغال و سرمایه گذاری را اولویت اصلی کار خود بداند.
فخری با بیان اینکه مدیرانی را که تعهد اشتغال خود را عملیاتی نکنند را به مردم معرفی خواهیم کرد، افزود: روسای ادارات باید براساس برنامه ارائه شده از طرف دبیر خانه، تعهدات ایجاد اشتغال خودرا به انجام رسانده و در هر ۲ ماه گزارش دهندو حتما گزارشات راستی آزمایشی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه باید تعهدات اشتغال در بخش تسهیلات به صورت جدا گانه ارائه و آمار ایجاد اشتغال براساس واقعیت تنظیم و گزارش گردد، خاطر نشان کرد: جلسات کار گروه اصلی اشتغال در شهرستان باید دست کم یک بار در ماه تشکیل شود.
 
تحقق کاهش معضلات اجتماعی با توجه ویژه به اشتغال در جامعه
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار