کارشناس فرقه ضاله وهابیت و داعش:

هدف وهابیت ایجاد تفرقه بین مسلمانان است

کارشناس فرقه ضاله وهابیت و داعش گفت: وهابیت از زمان ایجاد تاکنون نشان داده که ساخته استعمار و استکبار است و هدف از تشکیل آن ایجاد تفرقه و دشمنی بین مسلمانان جهان است.
کد خبر: ۹۲۴۵۷۵۷
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور ائمه بقیع و کارشناسی فرقه ضاله وهابیت با حضور استاد رسول ابراهیمی آبشور کارشناس فرقه ضاله وهابیت و داعش در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر مشهد برگزار شد.

همزمان با هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه معصومین در بقیع، صبح امروز با اجرای برنامه طرح صادقین و ناصرین کارنان و سربازان مراسم عزاداری با حضور استاد رسول ابراهیمی آبشور کارشناس فرقه ضاله وهابیت و داعش در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر مشهد برگزار شد.

استاد رسول ابراهیمی آبشور کارشناس فرقه ضاله وهابیت و داعش؛ ضمن تسلیت فرارسیدن هشتم شوال، سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع به دست وهابیون اظهار کرد: وهابیت از زمان ایجاد تاکنون نشان داده که ساخته استعمار و استکبار است و هدف از تشکیل آن ایجاد تفرقه و دشمنی بین مسلمانان جهان است.

وی افزود: وهابیون خبیث با تخریب قبور ائمه مظلوم بقیع نشان دادند که به اسلام حقیقی ایمان ندارند و بر اساس باور‌های غلطی رفتار می‌کنند که ثمره آن چیزی جز بی آبرویی نیست.

این استاد با بیان اینکه امروز هم صهیونیست‌ها، آمریکا و انگلیس و غربی‌ها، حامیان فرقه ضاله وهابیت و آل سعود هستند، گفت: در واقع جریان شوم وهابیت در پی انجام مأموریت برنامه‌ریزی شده از سوی استکبار است و اعتقاد درستی به آموزه‌های دینی هم ندارد.

وی خاطرنشان کرد: وهابیت با برداشت‌های غلط و انحرافی که از باور‌های توحیدی داشته و دارد دست به جنایاتی، چون تخریب بقیع زده با این ادعای نادرست که توسل به بزرگان دین شرک است و حال آن که اماکن مقدس به ویژه مزار مطهر حضرات معصومین (ع) خود بزرگترین نماد توحید و یکتاپرستی است.

هشتم شوال سال ۱۳۴۴ هجری قمری، قبور ائمه معصومین (ع) در بقیع، توسط فرقه ضاله وهابیت تخریب شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها