مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی:

بسترسازی برای ایجاد اشتغال روستایی اقدامی موثر در مهاجرت معکوس است

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: در سال گذشته تعداد ۹۶۳ فرصت شغلی روستایی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی (صندوق توسعه ملی) برای مددجویان روستایی ایجاد شد.
کد خبر: ۹۲۴۵۸۳۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  مجیدمومني، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان و به خصوص مددجویان روستایی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است، گفت: در سال گذشته تعداد ۹۶۳ فرصت شغلی روستایی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی (صندوق توسعه ملی) برای مددجویان روستایی ایجاد شد.

وی بستر سازی برای ایجاد اشتغال روستایی را اقدامی موثر در مهاجرت معکوس دانست و تصریح کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی می‌تواند تاثیر بسیار مهمی در کاهش آمار مهاجرت روستاییان به شهرها داشته باشد.

وی در ادامه گفت: سهمیه اشتغال‌زایی این نهاد حمایتی امسال پنج هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی است که این مهم در راستای توانمندسازی مددجویان دنبال می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان در پایان یکی از امتیازات طرح های اشتغال کمیته امداد را بازدید ، نظارت فنی و کارشناسی عنوان کرد و گفت : اجرای بازدید های فنی از طرح های اشتغال از اتلاف وقت و هزینه مجریان جلوگیری کرده و می تواند به تسهیل شرایط برای توانمند سازی خانواده ها کمک کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار