خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فامنین در گفت‌وگو با «بسیج»:

مجلس باید پایگاه مستحکم مقاومت در برابر نظام سلطه باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین گفت: شخصیت امام خمینی(ره) در ابعاد گوناگون باید مورد مطالعه قرار گیرد از قبیل تعبد، توکل، شناخت دوست و دشمن و روحیه استکبارستیزی که از بارزترین ویژگی‌های امام راحل است.
کد خبر: ۹۲۴۶۰۲۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

روحیه استکبارستیزی بارزترین ویژگی امام خمینی(ره)/ مجلس باید پایگاه مستحکم مقاومت در برابر نظام سلطه باشدحجت الاسلام علیرضا گودرز تله‌جردی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین با تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در مورد ابعاد شخصیتی امام(ره) اظهار داشت: شخصیت ایشان در ابعاد گوناگون باید مورد مطالعه قرار گیرد از قبیل تعبد، توکل، شناخت دوست و دشمن و روحیه استکبارستیزی که از بارزترین ویژگی‌های امام راحل است.

وی با تأکید بر آشنایی نسل جوان و آینده با ابعاد گوناگون شخصیت امام خمینی(ره) گفت: همانطور که نسل جوان و آینده باید با ارزش‌های انقلاب و اسلام و دفاع مقدس و شهید و شهادت آشنا شوند در کنار آن لازم است با ابعاد شخصیتی امام، اهداف و سیره ایشان نیز آشنا شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین عنوان کرد: امروز از طریق رسانه‌ها، شبکه‌ها و فضای مجازی می‌توان جامعه و به ویژه قشر جوان را با زندگینامه و اهداف امام خمینی(ره) آشنا کرد.

وی هدف امام(ره) از انقلاب اسلامی را نجات محرومان و مستضعفان دانست و گفت: امام(ره) ابتدا اسلام را به یاری انقلاب آورد و انقلاب اسلامی را از درون اسلام بیرون کشید و انقلاب اسلامی ایران را برای یاری اسلام و دین و دفاع از مظلومان بسیج کرد.

گودرز تله‌جردی افزود: شخصیت معمار کبیر انقلاب اسلامی از آنجا نایب امام زمان(عج) است که متعلق به یک کشور خاص نیست بلکه متعلق به کل عالم است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در منطقه و جهان نقش بسیار مهم و اثرگذاری دارد که از آن به عنوان بیدارکننده کل جهان اسلام یاد می‌شود و نگاه جهانیان به این انقلاب نیز نقش الگویی و نماد مقابله با استکبار را دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین مهم‌ترین اصل و رمز پیروزی انقلاب اسلامی و پایداری آن را ولایت فقیه دانست و اظهار داشت: در کنار آن با تدبیر و رهبری این ولی، حمایت مردمی در کنار قرآن و اهل بیت(ع) و وحدت مردم باعث پیروزی، تداوم و پایداری انقلاب شده است.

وی پشتیبانی از ولی فقیه را باعث در امان ماندن از توفان حوادث و فتنه‌های پیشرو دانست و عنوان کرد: برای حفظ این دستاورد گران بها باید همین عوامل به وجود آورنده انقلاب از جمله رهبری و وحدت مردم حفظ شود.

گودرز تله‌جردی با اشاره به دیدگاه امام(ره) در رابطه با مواجهه با استکبار جهانی ابراز داشت: تا قدرت مستکبر جهانی از بین نرود محال است صلح و آرامش در جهان حاکم شود.

وی افزود: ما امروز شاهد هستیم که آمریکای جنایتکار در رأس هرم استکبار جهانی و نقش رهبری و ساماندهی تمام تحرکات ضدحقوق بشری و انسانی را دارد و بیش از ۴۰ سال از انواع تحریم‌ها علیه ملت ما دریغ نکرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین با اشاره به شروع کار مجلس یازدهم عنوان کرد: انتظارات امام(ره) از مجلس شورای اسلامی این است که مجلس باید پایگاه مستحکم مقاومت در برابر نظام سلطه باشد و جایگاه مجلس باید حفظ شود و از هر نوع اختلاف و جبهه‌بندی دوری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار