مسئول صالحین ناحیه سپاه بجستان:

اعتماد راسخ به نقش مردم و ارداه مردم از مهمترین شاخصه های فکری خط امام (ره) بوده است

مسئول صالحین ناحیه سپاه بجستان گفت: اعتماد راسخ به نقش مردم و ارداه مردم از مهمترین شاخصه های فکری خط امام (ره) بوده است.
کد خبر: ۹۲۴۶۲۰۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مراسم گرامیداشت رحلت بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قیام ۱۵ خرداد صبح سه شنبه در محل سالن بیت الزهرا (س) ناحیه سپاه بجستان با حضور مئولین دولتی و امام جمعه شهرستان و سایر بسیجیان و همکاران و سربازان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزرا شد

در این مراسم که با زیارت عاشورا آغاز شد در ادامه با سخنرانی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بجستان حجه الاسلام هاشم زاده به کار خود ادامه داد.

حجت الاسلام هاشم زاده در ابتدا ضمن تسلیت ایام بخصوص رحلت بنیان گذار کبیر انقلاب و قیام ۱۵ خرداد به شاخصه‌های امام و خط فکری امام ره پرداخت و گفت: از جمله شاخصه‌های فکری و خط مشی امام راحل اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی بود.

وی گفت: امام راحل با اسلام آمریکایی به شدت مخالف بود و بار‌ها فرمودند که ما هر چه می‌کشیم از این متحجرین و مقدس نماهاست.

مسئول صالحین بجستان افزود: دومین شاخصه امام (ره) اتکال به قدرت الهی و وعده کمک الهی بود که باعث پیروزی و موفقیت انقلاب امام شد همان وعده کمک الهی و باور و اعتقاد به وعده و کمک الهی بود

هاشم زاده گفت: آنچه در طول این ۳۱ سال بعد از رحلت آن پیر جماران می‌گذرد و باعث پیشرفت در زمینه‌های مختلف و موارد گوناگون از قبیل: تکنولوژی بیوتکنولوژی موشکی دفاعی امنیتی شده ایم همان اعتقاد راسخ به کمک الهی بود که خط فکری امام ره می‌باشد.

هاشم زاده افزود: سومین شاخصه خط فکری امام (ره) استقلال حامیت اسلامی بود.

مسئول صالحین بجستان چهارمین و مهمترین عامل برای پروزی امام و خط فکر امام ره همان اعتماد راسخ به نقش مردم و اراده مردم بود.

حجت الاسلام علی هاشم زاده گفت: در جای جای این انقلاب که مشاهده می‌کنیم نقش و جایگاه مردم در سر بزنگاه‌های حساس بی بدیل بوده است و اخیرا هم نقش مردم و نیروی‌های مردمی سپاه و بسیج در کمک مومنانه بوده است

هاشم زاده در مورد اندیشه امام ره گفت: نگاه امام ره نگاه به قشر ضعیف و مردم سالاری دینی بود و حفظ استقلال حاکیمت و قطع دست بیگانگان از کشور بود که موفق شد.

وی در پایان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب که در ۴۰ سالگی دوم انقلاب از سوی معظم له نوشته شده است میتواند همان خط امام راحل و تفکر و شاخصه‌های ایشان را زنده کند که باید نگاه ویژه‌ای به این بیانیه داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار