خبرهای داغ:

بیانیه مجمع فاطمی سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان به مناسبت ۱۴ خرداد

مجمع فاطمی سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان به مناسبت ۱۴ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۴۶۳۴۴
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶

بیانیه مجمع فاطمی سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان به مناسبت ۱۴ خردادبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجمع فاطمی سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان به مناسبت ۱۴ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

 ۱۴ خرداد سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) و مظهر دلبستگی مردم ایران با امام بزرگوار و همچنین احیاگر ارزش‌های والای اسلامی می‌باشد.

امام خمینی (ره) با ایمان به خدا و مردم، دین را به صحنه حاکمیت رساند و استقلال و آزادی را به مردم ایران هدیه کرد.

ایشان با اراده و شجاعت قوی خود اندیشه جدایی دین از سیاست را رد کرده و با تشکیل حکومت اسلامی نشان داد که ارزش‌های دینی در جامعه مترقی امروز جایگاه ویژه‌ای دارند. مکتب امام دلسوز ما مکتب عدالتخواهی می‌باشد.

بی‌شک استمرار حرکت در مسیر اندیشه‌های امام خمینی (ره) ما را در برداشتن گام دوم انقلاب موفق‌تر خواهد کرد. همچنین امام خمینی (ره ) بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی نوری از سلاله پیامبر اسلام (ص) بود که به اراده الهی همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد که با نهضت حماسه‌ساز خود در تاریخ معاصر، نویدبخش تحولات بسیاری قرار گرفت.

امام خمینی (ره) زنده است تا امید زنده است و جهاد هست؛ بنابراین ما دانش‌آموزان بسیجی در غم فراق یار مهربان، طلایه‌دار لشگر آفتاب، درس‌آموز شور و شهامت به سوگ نشسته‌ایم و با عمل به فرمایشات و پاسداشت آرمان‌های امام راحلمان در سالروز رحلت آن حقیقت همیشه زنده تاریخ با آن پیر سفر کرده بیعت می‌بندیم که همیشه سرباز و گوش به فرمان یار صدیق و جانشین به حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) باشیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار