خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه بیش از ۱۷ برنامه فرهنگی ـ. هنری برای چهل سالگی دفاع مقدس در استان پیش‌بینی کرده‌ایم، گفت: برنامه‌های فرهنگی ـ. هنری چهل سالگی دفاع مقدس را از ۳ تیرماه مصادف با دهه کرامت در استان فارس آغاز خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۲۴۷۰۵۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس که با موضوع چهل سالگی دفاع مقدس برگزار شده بود، گفت: امسال مسئولیت کارگروه فرهنگی ـ هنری شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به ارشاد واگذار شد که خود وزارت ارشاد نیز بیش از ۳۰ کلان برنامه برای آن برنامه‌ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها از سوی وزارت ارشاد به ادارات کل استان‌ها نیز جهت اجرا ابلاغ شده است، افزود: بر اساس همین برنامه‌های ابلاغی کارگروهی تشکیل دادیم که در ان بیش از ۱۷ برنامه فرهنگی ـ هنری برای چهل سالگی دفاع مقدس در استان فارس پیش‌بینی کردیم.

سهرابی اظهار کرد: به یاری خدا برنامه‌های فرهنگی ـ هنری چهل سالگی دفاع مقدس را از ۳ تیرماه مصادف با دهه کرامت در استان فارس آغاز خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس همچنین گفت: در سال گذشته نیز اقدامات خوبی انجام دادیم که از جمله آن می‌توان به چاپ و نشر ۱۰ هزار وصیت‌نامه شهدا با همکاری بنیاد شهید اشاره کرد./ایکنا

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار