خبرهای داغ:
کارشناس بازرسی اوقاف استان سمنان خبر داد:

آغاز فرایند بازرسی از عملکرد ادارات اوقاف شهرستانهای استان سمنان

کارشناس بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: فرایند بازرسی از عملکرد ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های استان از امروز آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۴۷۳۶۶
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، امیر کرم الدین در حاشیه بازرسی از عملکرد اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان اظهار کرد: در این مرحله از بازرسی، بر اساس برنامه ابلاغی به ادارات تابعه از ابتدای سال، نسبت به پایش مأموریت‌ها و میزان پیشرفت وظایف واحد‌های شهرستانی اقدام می‌شود.
وی افزود: تیم بازرسی متشکل از مسئولان و کارشناسان ستاد اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان هستند که بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده، از امروز عملیات بازرسی واحد‌های شهرستانی را آغاز نموده‌اند.
کارشناس بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: به دست آوردن نقاط ضعف و قوت ادارات اجرایی و تلاش جهت رفع نواقص پس از ابلاغ نتایج بازرسی یکی از اهداف دیگر این بازرسی است.
وی با اشاره به اینکه میزان رضایت ارباب‌رجوع و رعایت حقوق شهروندی هم در این بازرسی سنجیده می‌شود، خاطرنشان کرد: در حاشیه این بازرسی‌ها، دیدار‌هایی توسط مدیرکل و معاونین مربوطه با برخی از مسئولان شهرستانی نیز انجام خواهد شد. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار