خبرهای داغ:

گلایه فرماندار ویژه شاهرود از عدم حضور برخی از مدیران کل استان در شهرستان

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در دیدار،مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان از عدم حضور برخی از مدیران کل استان در شهرستان شاهرود گلایه کرد.
کد خبر: ۹۲۴۷۹۶۸
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در دیدار مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار سمنان در فرمانداری شاهرود، ضمن قدردانی از مدیرکل امور اجتماعی استانداری با اشاره به لزوم برقراری ارتباط مستمر بین صف وستاد و حضور مدیران در شهرستان جهت افزایش تعامل و هماهنگی و افزایش شناخت محیطی مدیران استانی تاکید کردند: حوزه اجتماعی و فرهنگی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها است که اگر به خوبی به آن توجه شود می‌توان از بسیاری از آسیب‌های موجود در جامعه جلوگیری کرد و تلاش و توجه به حوزه اجتماعی را باعث کاهش هزینه‌های انتظامی و امنیتی عنوان نمود.
فخری لازمه برنامه ریزی اثربخش را داشتن اطلاعات محیطی توسط مدیران دانست و از عدم حضور تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان انتقاد نمود و اعلام نمود برنامه ریزی اثربخش و کارآمد نیاز به مطالعه و شناخت محیط دارد.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود گفت: با شناخت و اطلاعات دقیق میتوان برنامه ریزی درستی صورت داد در برنامه ریزی بعد از شناخت و تعیین هدف و راه و روش رسیدن به هدف اثربخش در برنامه ریزی، تامین منابع مالی است، برای اجرای برنامه عدم حضور در شهرستان و عدم هماهنگی و تعامل جهت تدوین برنامه سالیانه شهرستان قطعا در سال ۹۹ باعث عدم تامین منابع اعتبار توسط فرمانداری و کمیته برنامه ریزی برای تعدادی از دستگاه‌های اجرایی خواهد شد.
وی افزود: دستگاه‌هایی که مدیران ضعیف شهرستانی دارند و خود مدیران نیز متاسفانه جهت نظارت میدانی در شهرستان حضور فعال و هماهنگی ندارند قطعا از اعتبارات شهرستانی بی بهره خواهند بود.
گلایه فرماندار ویژه شاهرود از عدم حضور برخی از مدیران کل استان در شهرستان
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار