خبرهای داغ:

۹ مرکز برای خرید گندم از کشاورزان شاهرودی

فرماندار شاهرود گفت: هم زمان با آغاز برداشت گندم از حدود سه هزار هکتار زمین کشاورزی در شاهرود، ۹ مرکز در شهرستان برای خرید این محصول راهبردی از کشاورزان آماده شده است.
کد خبر: ۹۲۴۷۹۷۰
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در نشست خرید تضمینی گندم و دانه‌های روغنی شهرستان شاهرود در محل فرمانداری، با اشاره به پیش بینی برداشت ۱۲ هزار تن گندم در شاهرود، اظهار داشت: جهادکشاورزی با تشکیل کمیته‌ای برای همه ۹ مرکز خرید بازرس تمام وقت و سر بازرس تعیین کند که به صورت مستمر روزانه در دو نوبت صبح و عصر برعملکرد این مراکز نظارت کنند.
وی بر ضرورت استفاده از کمباین‌های استاندارد و بدون نقص فنی تأکید کرد و افزود: برای باسکول‌ها نیز سازوکار نظارتی وجود داشته باشد و کالبیراسیون و افزایش دقت رعایت و نظارت شود.
معاون استاندار سمنان اضافه کرد: جهاد کشاورزی کمیته‌ای نیز برای قیمت گذاری خدمات کمباین‌ها و حمل ونقل تشکیل دهد تا قیمت‌ها به گونه‌ای باشد که عدالت در پرداخت و حقوق کشاورزان و کمباین داران و کامیون داران رعایت شود و نرخ حمل و نقل گندم نیز با حضور دستگاه متولی و نمایندگان کامیون داران و کشاورزان تعیین گردد.
وی خاطر نشان کرد: پلیس راه از حمل گندم به خارج از استان در صورت عدم ارائه بارنامه جلوگیری نمایدو تلاش شود در اسرع وقت گندم‌های تحویلی توسط کشاورزان در سامانه پرداخت ثبت و در صورت مشاهده هر گونه دلالی و واسطه گری برای خرید از کشاورزان موضوع گزارش شود.
۹ مرکز برای خرید گندم از کشاورزان شاهرودی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار