خبرهای داغ:

برگزاری آئین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان

آئین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان بیست و ششم خرداد با حضور برگزیدگان استانی و جمعی از مسئولان فرهنگی و رسانه‌ای برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۸۶۰۳
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
برگزاری آئین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان با اعلام این خبر گفت: همه امور مربوط به جشنواره سوم، طبق زمانبندی مدون در سال ۹۸ اجرایی شد و این آئین قرار بود بعد از جشنواره ملی ابوذر، اندکی پس از جشن چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی و حماسه حضور مردم در انتخابات دوم اسفند ماه سال ۹۷ با بزرگداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها و در آستانه بهار طبیعت برگزار شود، اما با وقوع و انتشار ویروس منحوس و ممنوعیت برگزاری تجمعات در چند مرحله به تاخیر افتاد و از آنجائیکه دوره زمانی جشنواره چهارم از مرداد ماه سالجاری با اعلام فراخوان آغاز خواهد شد، با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و با مدعوین منتخب، روز دوشنبه ۲۶ خرداد در سپاه قائم (عج) استان برگزار می‌شود.
علی مسلمان با قدردانی از اهتمام و مشارکت مطلوب اصحاب رسانه‌ها و مطبوعات استان سمنان در تولید محتوا و ارائه آثار فاخر به این جشنواره از افزایش ۱۰ درصدی تعداد آثار دریافتی نسبت به جشنواره دوم خبر داد و افزود: ۳۲ اثر برگزیده تیم ده نفره داوری در ۱۱ محور و موضوع جشنواره در این آئین معرفی و از صاحبان این آثار با اهداء جوایزی قدردانی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان و مدیر کل صداوسیمای استان از سخنرانان آئین اختتامیه هستند و به منظور تجمیع برنامه‌های فرهنگی، همزمان با آین آئین، مراسم اختتامیه جشنواره سرو سفید که با موضوعات مختلف مربوط به فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای مقابله با کرونا در استان اجرا شد نیز برگزار می‌شود. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار