خبرهای داغ:
با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد و کلیه کارکنان کارگاه پیشگیری از جرائم و تخلفات در سپاه بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۸۹۷۷
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین علی منفردی، "مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بجنورد" در کارگاه پیشگیری از جرائم و تخلفات در سپاه گفت: از اهداف مهم و اساسی ازدواج ، بقاء نسل و دیگری حفظ عفت عمومی است. بقاء نسل باعث گسترش نسل بشر و جلوگیری منقطع شدن نسل می شود که باید توجه بیشتری نمود که به تحلیل کارشناسان جامعه شناسی در چند سال آینده جامعه ایرانی ، جامعه ای پیر خواهد شد.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از اهداف ازدواج حفظ عفت عمومی است که چشم ها را از نامحرم دور و چشم و دل را به محارم می دوزد و باعث افزایش عفت و پاکدامنی در جامعه اسلامی می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه بجنورد در ادامه به آثار و درمان شهوت رانی در جامعه اشاره و افزود: امام علی (ع) در خصوص آثار شهوت رانی می فرمایند: اول شهوت رانی خوشی و بعد از آن حزن ، اندوه و پشیمانی است ، شهوت رانی در جامعه باعث از بین رفتن حکمت ، علم و درایت در قلب شهوت ران می شود و در نهایت هرکس شهوت ران شد "بی مروت" خواهد گردید.

وی ادامه داد: درمان شهوت رانی آن است که خود را در معرض تحریک شدن قرار ندهیم و دوم در خصوص عواقب و تبعات ناشی از شوت رانی تفکر نماییم.

در پایان کارگاه پیشگیری از جرائم و تخلفات در سپاه از برادر پاسدار براتعلی علی آبادی به پاس 30 سال خدمت صادقانه در سپاه و بسیج تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها