رده های بسیج سنگر مقدم جبهه فرهنگی هستند

سردار علی رزمجو در نشست هم اندیشی با حضور بسیجیان شهرستان دیلم گفت: رده های مختلف بسیج سنگر مقدم جبهه فرهنگی علیه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۲۴۹۴۳۶
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، در این نشست صمیمی که اقشار مختلف بسیج حضور داشتند سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، رده‌های مختلف بسیج را سنگر مقدم جبهه فرهنگی علیه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی دانست.

وی گفت: شما بسیجیان فرماندهان و رزمندگان این جبهه هستید و هر چقدر بیشتر بتوانید خود را علاوه بر سلاح ایمان و تقوی به سلاح بصیرت و تجهیزات مدرن مجهز کنید بی شک در این نبرد پیروزی با شما بسیجیان که جبهه حق هستید خواهد بود.

فرمانده سپاه امام صادق علیه اسلام استان بوشهر اظهار داشت: امکانات شما اراده و ایمان و پایبندی همه جانبه شما به اصول انقلاب و ولایت مداری شما است، همچنین قدرت و توانایی هر یک از شما بسیجیان به ده‌ها موشک دشمن برتری دارد.

در این نشست هم اندیشی، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت ضمن گزارشی از فعالیت و عملکرد رده خود، آمادگی خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام کردند.

در پایان مراسم ضمن تجلیل از رده‌های برتر بسیج، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به رسم یادبود هدایایی نیز به آنان اهدا کرد.
 


پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار