خبرهای داغ:
در تعامل آموزش و پرورش و بهزیستی

تلاش در جهت کاهش آسیب های اجتماعی دانش‌آموزان شاهرودی

در دیدار روسای آموزش و پرورش و بهزیستی شهرستان شاهرود بر تعامل و همکاری در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در قشر دانش آموز تاکید شد.
کد خبر: ۹۲۵۰۵۱۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمد موسوی در دیدار با رئیس اداره بهزیستی شاهرود؛ بر وظایف تخصصی آموزش و پرورش که مسئولیت مستقیم و تعلم و تربیت بر اوست تاکید کرد و افزود: برای صدور مجوز‌های مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها ملاحظات آموزش و پرورش با جدیت توسط اداره بهزیستی در نظر گرفته شود.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود بر اشتراک و همپوشانی در بعضی از مسائل بهزیستی و آموزش و پرورش اشاره کرد و از تلاش‌های صورت گرفته و همکاری‌های خوب این اداره تشکر و تقدیر نمود.
سیدمحمدرضا کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان نیز بر پیگیری و سرعت بیشتر رسیدگی به وضعیت دانش آموزانی که از سوی مدرسه به اورژانس اجتماعی ارجاع می‌شود تأکید کرد و گفت: انتظار داریم مواردی را که به اورژانس اطلاع می‌دهیم تا دستیابی به نتیجه نهایی فروگذاری نشود.
مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود در این دیدار بر محدودیت‌های کادر اورژآنس اجتماعی، تخصصی بودن وظایف آن‌ها و نیز رو به افزایش بودن بعضی از آسیب‌ها از جمله سو مصرف مواد مخدر در میان قشر جوان و نیز بانوان اشاره کرد و بر افزایش همکاری‌ها و تعامل بین بخشی دو سازمان تأکید نمود.
در پایان این نشست ضمن تداوم و هماهنگی بیشتر دو مجموعه بهزیستی و آموزش و پرورش تأکید و مصوب شد؛ آموزش و پرورش جهت اطلاع اورژانس اجتماعی از وضعیت مددجو (دانش آموز) و ارزیابی شرایط و اقدامات انجام شده توسط مدرسه و مشاوره؛ با هماهنگی مدرسه و مدیریت آموزش و پرورش شاهرود به بخشی از اطلاعات موجود که در اختیار مدرسه است دسترسی داشته باشند.
در این نشست صحبت از بنیامین دانش آموزی از دانش آموزان این شهر هم به عنوان نمونه شد که با مراقبت و مواظبت مدیر خوب مدرسه اش و نیز با ورود بهزیستی به زندگی نابسمانش که نه پدر بود و نه مادر! به قولی او را نجات دادند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها