امروزه حفاظت از حریم دینی و فرهنگی وظیفه آحاد جامعه است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه سیدالشهداء(ع) شهرستان دیر گفت: امروزه حفاظت از حریم دینی و فرهنگی وظیفه آحاد جامعه است.
کد خبر: ۹۲۵۰۵۱۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
امروزه حفاظت از حریم دینی و فرهنگی وظیفه آحاد جامعه است
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت الاسلام سید محمد حسین موسوی در دیدار با رئیس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیر گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در طول حیات خود توانسته است گام‌های مهمی را در عرصه تبیین معارف دینی بردارد.

وی افزود: در گام دوم حرکت توفنده نظام ولایی به رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله) نیز با توان بیشتر و نوآوری دقیق‌تر با موضوع کارکرد اجتماعی روحانیون در خدمت نظام اسلامی و مردم ولایتمدار ایران اسلامی خواهد بود.

موسوی بیان نمود: طبق این حدیث شریف از رسول اکرم صلی الله علیه وآله وسلم
یا عَلِیُّ، لأََن یَهدِیَ اللّه ُ. عَلى یَدَیکَ رَجُلاً خَیرٌ لَکَ مِمّا طَلَعَت عَلَیهِ الشَّمسُ.
اى على! اگر خداوند به دستان تو انسانى را هدایت کند، از آنچه خورشید بر آن تابیده براى تو بهتر است. مبلغان دینی در نزد خداوند منزلت والایی دارند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه سیدالشهدا (ع) بیان کرد: امروزه حفاظت از حریم دینی و فرهنگی وظیفه آحاد جامعه بوده و مبلغین دینی به‌ویژه ائمه جمعه و جماعات وظیفه سنگین تری دارند بالاخص در این زمان که بیماری موجود در جامعه وظیفه تبلیغ را سخت‌تر کرده می‌بایست روش‌های نوین تری در تبلیغ استفاده شد.

وی ادامه داد: وحدت در عرصه فرهنگی بالاخص سازمان تبلیغات اسلامی و سپاه در مسیر تحقق تمدن اسلامی لازم است.

حجت الاسلام موسوی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیر گفت: همه ما باید سعی کنیم تا اعتلای فرهنگ اسلامی را به جهانیان نشان دهیم و این زمانی ممکن است که همبستگی دینی و ملی ما تقویت یابد که امروز ایران اسلامی به مرحله بلوغ در عرصه جهانی رسیده است.

در این دیدار مسائل مختلف فرهنگی و تبلیغی شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار