باید قبول کنیم که برجامی در کار نبوده است که برای پیشرفت کشور ما موثر باشد و امروز برای پیشرفت کشور باید به توانمندی‌های داخلی اعتماد کرد.
کد خبر: ۹۲۵۰۹۲۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸

برای پیشرفت کشور باید به توانمندی‌های داخلی اعتماد کرد

ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اردبیل اظهار داشت: برخی از دولتمردان که به غربی‌ها اعتماد می‌کنند، باید باور کنند که این اعتماد بی‌نتیجه و بدون هیچ فایده‌ای برای ما است و از این اعتماد هیچ آبی برای ما گرم نخواهد شد.

وی با بیان اینکه دنیا فقط به اروپا محدود نیست افزود: دنیا فقط به اروپا و کشورهای غربی به ویژه آمریگا محدود نیست؛ بنابراین ما باید برای توسعه و گسترش روابط تجاری و اقتصادی با همسایگان خود تلاش جدی داشته باشیم برای رسیدن به اهداف اقتصادی خود از این راه نیز استفاده کنیم.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه برجام اعتماد مردم به دولت را گرفت تصریح کرد: متاسفانه دولت در این سال‌های اخیر همه تخم مرغ‌های خود را در سبد برجام قرار داد و آن اعتماد هم به ثمن بخس فروخته شد و همین امر نیز باعث شد تا اعتماد مردم نسبت به دولت هم کاسته شود.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی با اشاره توانمندی‌های داخلی بیان کرد: باید قبول کنیم که برجامی در کار نبوده است که برای پیشرفت کشور ما موثر باشد و امروز برای پیشرفت کشور باید به توانمندی‌های داخلی اعتماد کرد.

وی جوان‌گرایی را مسئله‌ای اولویت‌دار دانست و اظهار کرد: امروز دولتمردان ما باید به اینکه برجام نتیجه‌ای نخواهد داشت و باید برای پیشرفت کشور باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری جوان‌گرایی را نیز در اولویت خود قرار دهیم و از ظرفیت‌های داخلی بهره‌مند شویم.

ارسال نظرات