خبرهای داغ:
به مناسبت دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف،

اجرای برنامه های و مسابقات فرهنگی خواهران بسیجی در شاهرود+ تصاویر

فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) سپاه ناحیه شاهرود از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و مسابقه به مناسبت هفته حجاب و عفاف و دهه کرامت در پایگاه های بسیج خواهران خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۱۱۵۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
معصومه صفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برنامه‌های هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه سلام الله علیه و روز دختر به همت پایگاه‌های بسیج اظهار کرد: جشن روز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر همراه با تقدیم هدیه به دختران به همت پایگاه ام سلمه برگزار شد.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود افزود: به همت پایگاه رهروان ولایت، شاخه گل از طرف فرمانده پایگاه به دختران حلقه صالحین (تیم ورزشی) شهید غنیمت پور اهدا گردید.
وی با اشاره به دورهمی حلقه صالحین نوجوان شهید بابک نوری در فضای تفریحی آبشار به مناسبت روز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر به همت پایگاه بنت النبی به برگزاری مسابقه اشاره و خاطر نشان کرد: این مسابقه در موضوعات متنوع، فضاسازی شادی در خانه، به تصویر کشیدن دنیای قشنگ دخترانه در قالب متن ادبی من یک دخترم به دور از همه ناپاکی ها، پاک می‌مانم چرا که...، نامه یا پیام محبت آمیز پدر و مادر مهربون به دختر عزیزش، نامه یا پیام برادرانه داداش جون به خواهر عزیزش، ارسال دکلمه /شعر /کلیپ / داستان با موضوع من الگویی، چون حضرت معصومه دارم زیرا... و تصویر هنر‌های دختران هنرمند در خانه (آشپزی ۰ کیک ۰ نقاشی ۰ کاردستی، صنایع دستی و ۰۰۰) برگزار می‌شود.
وی با اشاره به شرایط مسابقه تصریح کرد: نامه یا پیام باید مختصر و بهتر است در حد یک جمله باشد محوریت و مدیریت اجرای جشن‌ها و ۰۰۰ دختر خانم‌ها باشند، انعکاس مطالب به گروه با رعایت شئونات اسلامی در قالب عکس، اسکرین شات، ویس و فیلم کوتاه باشد.
صفری با بیان اینکه به برترین آثار جوایزی اهدا خواهد شد افزود: ارسال آثار تا جمعه ۶ تیر ماه از طریق آیدی @Atreyass۱۸ در شبکه اجتماعی اینا می‌باشد.
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) با اشاره به مسابقه دلنوشته در قالب متن ادبی 《ما دختران حاج قاسم سلیمانی.. 》 گفت: مهلت ارسال تا پایان دهه کرامت و ارسال به شماره ۰۹۱۹۶۱۳۳۶۰ می‌باشد و پایگاه مبارکه این مسابقه را برگزار نموده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار