همزمان با دهه کرامت صورت می‌گیرد

اجرای مسابقه کتابخوانی «سه دقیقه در قیامت» از سوی بسیج فرهنگیان قم

کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی قم مسابقه کتابخوانی از کتاب «سه دقیقه در قیامت» را همزمان با دهه کرامت اجرا می‌نماید.
کد خبر: ۹۲۵۱۲۰۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، جلسه کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک آموزش و پرورش قم با حضور اعضای شورای این کانون در محل نمازخانه اداره برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، «عبدالله صادقخانی» مدیر کانون با تبریک فرارسیدن ایام دهه کرامت، ضرورت نوآوری در برنامه‌های بسیج و اجرای مصوبات جلسات قبلی بخصوص بیانیه گام دوم انقلاب را مورد تاکید قرار داد.

وی همچنین موضوع ساخت کلیپ‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای با موضوع مسائل مهم آموزش و پرورش را مدنظر قرار داد و افزود: یکی از کار‌های مهمی که در دوره شیوع کرونا صورت گرفت، این بود که با توجه به عدم امکان ارتباطات اینترنتی در برخی روستا‌های قم، مواد درسی مورد نیاز تکثیر شد و در اختیار دانش آموزان آن مناطق قرار گرفت.

در ادامه جلسه موضوعاتی همچون فراخوان مسابقات خاطره نویسی معلمان، اجرای برنامه‌هایی منطبق بر برگزاری کنگره شهدا و چهلمین سالگرد دفاع مقدس، ایجاد روحیه امید و خودباوری و آرمانگرایی در دانش آموزان و ... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین مقرر شد در دهه کرامت، مسابقه کتابخوانی با موضوع کتاب «سه دقیقه در قیامت» از سوی کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی اجرا شود.

این کتاب روایتی است از خاطرات یکی از مدافعان حرم که در جریان عمل جراحی برای لحظاتی از دنیا می‌رود و سپس با شوک در اتاق عمل، دوباره به زندگی برمی گردد؛ اما در همین زمان کوتاه چیز‌هایی دیده که درک آن برای افراد عادی سخت است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار