اقدامات آمریکا و سردمداران آن، ضد حقوق بشر است

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در همایش مجازی بازخوانی جنایات آمریکا در استان بوشهر گفت: اقدامات آمریکا و سردمداران ظالم آن، ضد حقوق بشر است و با حقوق بشر هیچ گونه ارتباطی ندارد.
کد خبر: ۹۲۵۲۱۰۱
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
اقدامات آمریکا و سردمداران آن، ضد حقوق بشر است
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو در ابتدای این همایش ضمن گرامی داشت دهه کرامت، امامت و ولایت به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره و اظهار کرد: وقوع انقلاب اسلامی در ایران و تداوم حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مهم‌ترین عواملی است که سبب شد منابع و عوامل آمریکا در ایران به خطر بیفتد که همین موضوع باعث شد تا آمریکا برای حفظ منافع نامشروع خود در داخل کشور ما، طرح‌های گوناگونی را برای مقابله با تحولات انقلابی در ایران و پیامد‌های تحولاتی این انقلاب اسلامی طراحی کند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به صورت داوطلبانه حمایت از گروه‌های ضد انقلاب را در دستور کار خود قرار دادند و در همین راستا اقدامات فرهنگی زیادی را نیز بر علیه کشور ما انجام دادند.

این مقام مسئول یادآور شد: ایالات متحده آمریکا در سه سطح سخت، نیمه سخت و نرم جنگ‌هایی را در عرصه‌های گوناگون بر علیه ما به راه انداخت به طوری که با تحریک رژیم بعث عراق موجب حمله آن‌ها به کشور ما شد و این رژیم را برای بمباران مراکز اقتصادی و نظامی ایران تشویق و کمک می‌کرد.

این یادگار دوران دفاع مقدس افزود: سرنگونی هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران، توطئه سقوط قیمت نفت، انجام فعالیت‌های جاسوسی، تلاش در جهت عدم دستیابی ملّت ایران به تکنولوژی‌های علمی جدید به ویژه انرژی هسته‌ای و تخصیص بودجه و اعتبار مالی سالانه برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران از دیگر اقدامات ضد حقوق بشری آمریکای جنایتکار است.

فرمانده سپاه استان بوشهر با اشاره به این نکته که امروز آمریکایی‌ها در رأس تمام کشور‌هایی قرار دارند که آن کشور‌ها دارای فعالیّت‌های ضد حقوق بشر هستند، اذعان کرد: تجاوز مرزی دریایی آمریکایی‌ها در ۲۲ دی ماه سال ۱۳۹۴ توسط دو فروند شناور نظامی همراه با سیستم‌های پیشرفته که تا ۳ مایلی آب‌های سرزمینی جزیره فارسی جلو آمده بودند از جمله اقدامات آمریکایی‌ها است که با مقاومت رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه مواجه شده و مجبور به عقب نشینی شدند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام تأکید کرد: تمام رئیس جمهور‌هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در آمریکا بر سر کار آمدند تمام توان خود را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفتند، امّا موفّق نشدند.

این همایش با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی با حضور آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و دکتر صافه فعال حقوق بشر و مسئول تیم پزشکی شیخ زکزاکی از کشور نیجریه در حسینه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار