دیدار فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه به مناسبت هفته قوه قضاییه با کارکنان دستگاه قضا

فرمانده سپاه ناحیه ترت حیدریه صبح امروز با کارکنان دستگاه قضا این شهرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه دیدار و هفته قوه قضائیه را به کارکنان این دستگاه تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۵۲۳۳۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در این دیدار سرهنگ نیک یاد گفت: قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای اجرای عدالت مردان نیک بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن بر این مدعاست.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه ابراز داشت: قوه قضاییه در تاریخ انقلاب اسلامی نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش‌ها، کرامت انسانی و آزادی‌های مشروع شهروندان ایفا نموده است و منادی حق و پاسداری از حقوق شهروندی است که در راستای تامین سلامت اجتماعی، امنیت و عدالت مسیر خدمت به جامعه را ایثارگونه می‌پیماید.
 
نیک یاد ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و یاران باوفایش، از حضور مستمر در صحنه و پیگیری‌های مجدانه دستگاه قضا در جهت تحقق نمایی از عدالت حضرت علی (ع) که نویدبخش آسایش و آرامش برای ملت شریف ایران و هشداری جدی برای مجرمان و متخلفان است، قدردانی نموده و از خداوند متعال دوام توفیق خدمت و سربلندی ایران اسلامی را برای یکایک تلاشگران این عرصه خواستار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار