خبرهای داغ:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان سمنان:

توسعه فرهنگ و اخلاق لازمه ثمربخشی بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی است

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان توسعه فرهنگ و اخلاق را لازمه به بار نشستن بسیاری از فعالیتهای اقتصادی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۵۲۳۵۵
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار،فرشید فلاح در نشست با مدیران انجمن‌های فرهنگی و هنری این شهرستان گفت: در بسیاری از مواقع ، مقوله فرهنگ و هنر در کشور ما مورد بی مهری و بی توجهی قرار گرفته و مطمئناً در آینده تقاص این بی مهری را پس خواهیم داد.

 وی ضمن اشاره به این موضوع افزود: جامعه متمدن و پیشرو ، جامعه‌ای است که به بحث فرهنگ و هنر آن توجه شود و نسل جوان آن جامعه تحت پرچم فرهنگ و هنر حرکت کرده و رشد پیدا کنند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: من نسبت به همه دغدغه‌های اصحاب فرهنگ و هنر آشنایی داشته ، آنها را میشناسم و درک میکنم و تمام تلاش ما در مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بر این است تا بتوانیم این دغدغه‌ها و مشکلات را بررسی کرده و نسبت به رفع بخشی از آن اقدام کنیم.

 وی در ادامه به محدودیت‌ها و کمبودهای موجود اشاره کرد و گفت: از نظر ساختاری نسبت به سال‌های قبل با تعدیل مواجه شده‌ایم و از نظر اعتباری نیز در محدودیت هستیم ، اما با این وجود با تمام توان و ظرفیت در راه اعتلای فرهنگ و هنر جامعه و به ویژه استان سمنان قدم برمیداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار