تردد در محورهای ارتباطی استان بوشهر ۳۲ درصد کاهش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: براساس داده‌های دستگاه‌های تردد شمار برخط این مرکز راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، براثر شیوع ویروس کرونا ترددها در محورهای ارتباطی این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد کاهش یافته‌است.
کد خبر: ۹۲۵۲۷۵۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سید حمیدرضا علم گفت: بر اساس داده‌های دستگاه‌های تردد شمار برخط مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ونقل جاده‌ای در سه ماه نخست سال ۹۹ در مجموع ۲۴ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۱۲۰ تردد در محور‌های ارتباطی استان بوشهر ثبت شده که با احتساب ۳۶ میلیون ۴۱۹ هزار ۱۲۰ تردد سه ماه سال ۹۸ کاهش نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر اضافه کرد: براثر شیوع کرونا، اعمال محدودیت‌ها و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در فروردین امسال پنج میلیون و ۵۱۲ هزار و ۲۹ تردد در استان بوشهر ثبت شده که در مقایسه با ۱۳ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۱۲۰ تردد سال گذشته در این بازه زمانی ۵۸.۳۵ درصد کاهش داشته‌است.

علم ادامه داد: این کاهش تردد در اردیبهشت ماه ۱۱.۹۳ درصد ثبت شده و با کاهش تدریجی محدودیت‌ها در سفر‌های برون شهری، درخرداد ماه با افزایش نسبی تردد‌ها روبرو بوده‌ایم.

وی ابراز کرد: در خرداد امسال ۹ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۷۴۵ تردد در محور‌های ارتباطی استان بوشهر ثبت شده که نسبت به ۱۰ میلیون و ۸۹۵ هزار و ۶۹۴ تردد سال گذشته ۱۴ درصد کاهش نشان می‌دهد.

علم گفت: در دوره یاد شده محور خروجی بوشهر (بوشهر– چغادک) با ثبت یک میلیون و ۹۱۳ هزار و ۵۲ تردد درمیان محور‌های ارتباطی استان شاهد بیشترین تردد و محور گناوه به سیاه‌مکان با ثبت ۷۳ هزار و ۲۰۳ تردد شاهد کمترین تردد بوده‌است.

وی بیان کرد: برگشت همین محور (چغادک –بوشهر) نیز با ثبت یک میلیون و ۷۸۰ هزار و ۴۴۷ تردد دومین محور پرتردد استان درسه ماه نخست امسال است که این موید فراوانی و ثبت بیشتر تردد به مرکز استان نسبت به سایر شهر‌ها است.

علم گفت: درسه ماه نخست امسال یک میلیون و ۳۲۲ هزار و ۶۱ تردد ورودی به استان بوشهر و یک میلیون و ۵۸۲ هزارو ۵۳ تردد به خارج از استان ثبت شده که بیشترین تردد ورودی مربوط به محور کازرون – برازجان (کنارتخته به دالکی) با ۴۱۳ هزار و ۹۶۳ تردد و بیشترین تردد خروجی نیز مربوط به همین محور با ثبت ۴۲۷ هزار و ۶۶۸ تردد بوده‌است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: محور سیاه‌مکان به گناوه با ثبت ۷۷ هزار و ۲۳۰ تردد ورودی و برگشت همین محور با ثبت ۷۳ هزار و ۲۰۳ تردد خروجی شاهد ثبت کمترین آمار تردد ورودی وخروجی استان درسه ماه گذشته است.

پایان خبر/
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
آخرین اخبار